Rookie skrev:PSYCOPATH skrev:Jeg har selv spillet i et par måneder, men stoppede efter havde betalt 600 kr, for at komme med til et stævne, om ialt fik lov at spille i 15 min. fordelt i 6 kampe.
men det er meget sjovt, at spille for sjov.
men har nu spillet fodbold i næsten 8 år, og syns det er 100 gange federe.
Også fordi jeg er en vigtig brik på vores hold, spiller fuld tid hvergang, medmindre jeg ber om at komme ud. Hehe.
Har dog aldrig scoret i en 11-mands kamp, men håber at det kommer i den kommende sæson.
det handler ikke om at score, men om at tage flest med i faldet og tabe/vinde med stil... Gule og røde kort bliver husket længere end tamme inderside mål :´)
Hehe ja, det er rigtig nok. Men du forsøger jeg tit langskud, (mit tætteste,var et skud på stolpen!)
Men syns godt nok der skal meget til før man får gule- eller røde kort.
Nu spiller jeg venstre back, og har lavet nogle sindsyge frispark en gang imellem, men har underligt nok aldrig fået et kort ?
Men én anden grund til at jeg ikke er så meget for håndbold er, at det bedste hold stort set ALTID vinder. Det er meget sjældent at der er overraskelser, ligesom der er i fodbold. Som fx i FA Cuppens 3. Runde, hvor selveste Manchester United kun får 0-0 mod Burton Albion, der spiller i den 3.- eller 4. bedste række i England.
Sådan noget syns jeg er fedt !!
Gyldne sports citater:
Kim Christensen (BIF): "det føltes som en fiber skade, jeg håber ikke det var i musklen"
"Jeg brugte en del penge på sprut, tøser og hurtige biler - resten ødslede jeg bare bort."
George Best om hans pengeforbrug