Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hansi skrev:Har gået og tænkt over dette uden rigtig at kunne finde svar...
Har den position man sover i indflydelse på hvordan kroppen fysisk kommer til at se ud..
Her tænker jeg ikke på om man får nok søvn, men om der er forskel på om man ligger på ryggen, siden eller hvordan man nu ligger... Om ens muskler kommer til at se anderledes ud...
Får man en skæv sixpack eller patter ved at ligge på siden kontra på ryggeN?
Under cut hvor huden trækker sig sammen? hvis man så ligger på venstre side har ens hud i venstre siden omkring maven så svære ved at trække sig sammen da der kommer en smule pres fra resten af kroppen.. ???
Altså bare sådan generalt, om ma får en bedre symmetri i kroppen ved at ligge på ryggen kontra siden eller maven..

Hansi skrev:Har gået og tænkt over dette uden rigtig at kunne finde svar...
Har den position man sover i indflydelse på hvordan kroppen fysisk kommer til at se ud..
Her tænker jeg ikke på om man får nok søvn, men om der er forskel på om man ligger på ryggen, siden eller hvordan man nu ligger... Om ens muskler kommer til at se anderledes ud...
Får man en skæv sixpack eller patter ved at ligge på siden kontra på ryggeN?
Under cut hvor huden trækker sig sammen? hvis man så ligger på venstre side har ens hud i venstre siden omkring maven så svære ved at trække sig sammen da der kommer en smule pres fra resten af kroppen.. ???
Altså bare sådan generalt, om ma får en bedre symmetri i kroppen ved at ligge på ryggen kontra siden eller maven..

Hoosier skrev:Min kiropraktor har altid frarådet mig at sove på maven pga. det "oversvaj", man let får i sin lænd, når man ligger sådan. Og har da også prøvet at vågne med en låsning i lænden efter en nat på maven.

Kolditz skrev:Hoosier skrev:Min kiropraktor har altid frarådet mig at sove på maven pga. det "oversvaj", man let får i sin lænd, når man ligger sådan. Og har da også prøvet at vågne med en låsning i lænden efter en nat på maven.
Hele mit liv har jeg sovet på maven eller siden. Jeg skal bruge meget længere tid på at falde i søvn på ryggen, og så slapper jeg også meget bedre af på maven. Tror sgu det er en smag sag, jeg havde fx. en skade der gjorde at jeg blev nød til at sove på ryggen, jeg var fuldstændig smadret dagen efter pga. så dårlig søvn.

Hoosier skrev:Kolditz skrev:Hoosier skrev:Min kiropraktor har altid frarådet mig at sove på maven pga. det "oversvaj", man let får i sin lænd, når man ligger sådan. Og har da også prøvet at vågne med en låsning i lænden efter en nat på maven.
Hele mit liv har jeg sovet på maven eller siden. Jeg skal bruge meget længere tid på at falde i søvn på ryggen, og så slapper jeg også meget bedre af på maven. Tror sgu det er en smag sag, jeg havde fx. en skade der gjorde at jeg blev nød til at sove på ryggen, jeg var fuldstændig smadret dagen efter pga. så dårlig søvn.
Jeg elsker at sove på maven, men min ryg kan desværre ikke holde til det.Men efter jeg har fået en af de der ergonomiske hovedpuder, er jeg faktisk begyndt at kunne sove på ryggen engang imellem, hvilket jeg ikke kunne med en almindelig hovedpude. Det har også hjulpet på den ømme skulder, jeg fik af altid at sove på højre side.

StefanM skrev:Eric Cressey siger "If you’re sleeping on your back, put a pillow under your knees; if you’re sleeping on your side, put it between…if you’re sleeping on your stomach, stop it!" Jeg ved ikke om det fungerer for alle, men han plejer at have nogle gode tanker omkring mange ting.

zloprase skrev:Jeg har netop også et spørgsmål omkring det hvordan man sover om natten, jeg har gået og tænkt meget over det. Min kæreste elsker når jeg ligger på maven eller siden og hun så kryber ind til mig og ligger på mine arme imens vi sover eller bare ser film. Har det nogen betydning for at mine bi/triceps muskler ikke kan voksne under rest fordi de ligeså bliver "mast" når hendes hoved ligger ovenpå mine arme?

Søren W skrev:zloprase skrev:Jeg har netop også et spørgsmål omkring det hvordan man sover om natten, jeg har gået og tænkt meget over det. Min kæreste elsker når jeg ligger på maven eller siden og hun så kryber ind til mig og ligger på mine arme imens vi sover eller bare ser film. Har det nogen betydning for at mine bi/triceps muskler ikke kan voksne under rest fordi de ligeså bliver "mast" når hendes hoved ligger ovenpå mine arme?
Ja, det er derfor de er så tynde.

zloprase skrev:Andre der kan komme med nogle lidt mere seriøse svar (evt. forklaringer) på mit spørgsmål?

StefanM skrev:Jeg forstår ikke det med at "man ruller mange gange" i løbet af natten. Eller, jo, jeg forstår det, men jeg kan ikke sætte mig in det. Jeg vil vove den påstand, at 95% af tiden vågner jeg i samme stilling, som den jeg har lagt mig i (Hvis jeg ligger hjemme i min seng en almindelig aften, hvor jeg er veltilpas osv.)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster