Jeg ved godt det er et mærkeligt spørgsmål

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Syraxz skrev:Hej er det kun mig der har sværdt ved at spise 100-150gram havregryn? de første 100gram er okay men så bliver det sidste vammel og kan ikke få mig selv til at spise det... har i samme problem ? Hva kan jeg gøre få at få det ned?![]()
Jeg ved godt det er et mærkeligt spørgsmålmen det irritere mig virkelig

Nizorh skrev:Jeg synes bare, det tager en evighed af tykke alle de små gryn der. Jeg spiser omkring 120-150g havregryn om morgenen, men det kan altså tage _40_ minutter at spise!! og har prøvet at blende.. bliver det ikke meget bedre af.. desuden, så bliver jeg sulten 45 minutter efter o_o

Nizorh skrev:Jeg synes bare, det tager en evighed af tykke alle de små gryn der. Jeg spiser omkring 120-150g havregryn om morgenen, men det kan altså tage _40_ minutter at spise!! og har prøvet at blende.. bliver det ikke meget bedre af.. desuden, så bliver jeg sulten 45 minutter efter o_o

fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

merijaan skrev:vil i sige det er for meget at spise 200-250 gram havregryn om dagen under cut ?

merijaan skrev:vil i sige det er for meget at spise 200-250 gram havregryn om dagen under cut ?

men jeg har fået taget en fedt% test hvor der står brm eller sådan noget som er sat til 2081kcal, er det mit ligevægtsindtag? fordi jeg har taget tests på nettet hvor det altid har været mellem 3000-3500 kcal.fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

merijaan skrev:når det os rigtigtmen jeg har fået taget en fedt% test hvor der står brm eller sådan noget som er sat til 2081kcal, er det mit ligevægtsindtag? fordi jeg har taget tests på nettet hvor det altid har været mellem 3000-3500 kcal.
2081 lyder af ret lidt

merijaan skrev:når det os rigtigtmen jeg har fået taget en fedt% test hvor der står brm eller sådan noget som er sat til 2081kcal, er det mit ligevægtsindtag? fordi jeg har taget tests på nettet hvor det altid har været mellem 3000-3500 kcal.
2081 lyder af ret lidt

2081 lyder af ret lidt

Dobermann skrev: Men synes du hijackede den her tråd lidt, så opret selv et emne hvis du har spørgsmål.

Nizorh skrev:Ja, jeg ved sgu heller ikke, hvad der er galt.. Men belastende er det. Tror bare jeg må til at sluge noget mere. :S

A.L.P.H.A skrev:Om morgenen er jeg begyndt at blende det med Kakao og drys lidt kanel over når det er i glasset. Det smager lækkert.

Tobias Kokholm skrev:Nizorh skrev:Ja, jeg ved sgu heller ikke, hvad der er galt.. Men belastende er det. Tror bare jeg må til at sluge noget mere. :S
Nu lyder du lidt som min kæreste

hauerslev skrev:Du skulle prøve med sirup det smager virkelig godt..
jeg blev selv overrasket første gang jeg smagte det![]()

OMG, det er jo håbløst det her. I am out, lav i jeres 5000 mavebøjninger og drik jeres cult shaker efter træning godluck

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster