SHERlock skrev:hej alle sammen jeg er en fyr på næsten 21 som vil ændre min livsstil og gå efter en sund og smuk krop jeg er 20 år vejer 64 kg og er 178 cm høj jeg vil gerne gå efter en sixpack da jeg syndes det er en god undskyldning for af begynde af spise sundt men vil også gerne have ryg bryst ben arme med kroppen så helle kroppen kan blive stærk og smuk

jeg vil ikke gå i fitness center men lave det helle der hjemme derfor vil jeg gerne have noget hjælp af alle jer kloge folk her inde hvad jeg har er 2 håndvægte med op til 20 kg på hver en fitness bold et gulv en måtte og min krop og to fitness elastik eller hvad de heder jeg vil virkelig gerne have hjælp til af finde øvelser med dem og lave et trænings program til mave ryg arme og osv osv ud over det vil jeg gerne have lidt hjælp til min kostplan da
jeg er 20 vejer 64 kg (lige ud ) og er 178 cm høj og har en fedt procent på 15% så hvor mange kalorior skal jeg have om dagen med
de + 500 alle siger man skal have over sin kalorie balance og hvad er min jeg have i tankerne af jeg starter med 3-4 måltider og ligger 1+ på hver 5 dag til jeg er oppe på 6 og så spise hver 3 time og hvad angår træning tinger jeg mandag onsdag fridag søndag altså 4 dage om ugen og så skal det lige siges af mandag tirsdag træner jeg nihon jujitsu men det er kun tirsdag der er hård men det er ikke så hård men håber virkelig i vil give jer tid til af hjælpe da jeg vil være meget taknemmelig for det på forhånd tak mvh kevin

ps hvor kan jeg finde opskrifter til min muskelbygning af sund mad og den slags

Da du kun har 2 håndvægte og en fitness bold, kan det på sigt godt være svært at bygge musler på, men med 2 håndvægte til rådighed, er det rigtig mange øvelser du kan lave, her er et lille udsnit du kan starte med.
Chestpress, flyes, row varianter, shoulder press, lat raise, biceps curl, hammercurl, triceps oh. extension, triceps kickback, (pullup, chinup, find en gren og hæv dig op) ja der er mange flere, bare brug fantasien.
Vedr. kostplan til bulk, så kan du jo evt. kigge logbøger igennem herinde, og finde en af de mange fornuftige personer der bulker,og lære udfra deres kostplaner.
Mvh august