Jeg må indrømme at jeg er en smule eddike sur i disse dage
Og hvorfor så det, jo, for nu har jeg fået lokket min bedre halvdel med til træning fra i morgen, vi skal tabe os begge to, og i den forbindelse tænkte jeg, nu er vi jo ikke helt unge mere, så det var måske en ide at få taget pulsen, kolesterol, sukkersyge og et hjertediagram, bare for at få styr på om alt er som det skal være inden vi for alvor går rigtigt igang med træning og lignende.Jeg gjorde så det at jeg kontaktede vores sygekasse læge og bad om en tid til et helbredstjek, hvor jeg sagde hvad vi ønskede os og at det var fordi vi begynder at træne seriøst,,,,,Så jeg fik en tid til på Tirsdag og så kom chokket,,,jeg ved sgu ikke hvorfor jeg spurgte, men jeg spurgte hvad det kostede,,,1000 kr pr. person
Jeg var mundlam og måtte sætte mig ned, altså 2000 kr for os begge....Jeg fatter ikke en dyt !! Det kan sgu da ikke være rigtigt at man skal betale så meget for at få tjekket de småting ??? Det sagde jeg også til sekretæren, og fik et meget arrogant svar,,jamen det koster jo også penge at træne,,
Der må jeg indrømme at jeg var ved at knalde røret på....Kan det være rigtigt at det koster så meget for de småting ??

Det skulle jeg måske nok have gjort ved den indledende samtale ?