Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

StevenJensen skrev:Jeg har præcis det samme problem som dig, og har rodet med det i godt et halvt år.
Var ved fysioterapeut for et par uger siden hvor han fortalte mig at jeg havde en muskel i lænden der var fuldstændig spændt, hvilket bevirkede at mit bækken stod skævt og en hvirvel ikke sad rigtigt. Han lavede nogle øvelser på mig og sendte mig hjem med et lige bækken. Dog vil jeg skyde på at den er hoppet tilbage til samme position, har en tid ved ham igen imorgen hvor jeg håber at han kan udrette mirakler. Dette kan have været skylden i mine problemer med hoften, men nærmere et svar er jeg ikke nået.
Måske andre der har løst dette problem?

andreas7074 skrev:StevenJensen skrev:Jeg har præcis det samme problem som dig, og har rodet med det i godt et halvt år.
Var ved fysioterapeut for et par uger siden hvor han fortalte mig at jeg havde en muskel i lænden der var fuldstændig spændt, hvilket bevirkede at mit bækken stod skævt og en hvirvel ikke sad rigtigt. Han lavede nogle øvelser på mig og sendte mig hjem med et lige bækken. Dog vil jeg skyde på at den er hoppet tilbage til samme position, har en tid ved ham igen imorgen hvor jeg håber at han kan udrette mirakler. Dette kan have været skylden i mine problemer med hoften, men nærmere et svar er jeg ikke nået.
Måske andre der har løst dette problem?
Tjae. ved sgu ikke. jeg kan intet mærke i lænden, KUN når jeg går dybt, og meget få gange hvis jeg drejer hoften når jeg går, løber. Det føles sygt underligt, som om noget "smutter" rundt derinde.. har ALDRIG prøvet noget lignende, og er derfor urolig.

peter n skrev:http://www.ericcressey.com/newsletter150html

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster