Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 987
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 984

Følg bodybuilding.dk på

HJÆÆLPP !!!

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hejsa hedder Peter er 21 år .

jeg er her inde for at spørge om hjælp, jeg har meget svært ved at tage på jeg går til styrke træning træner 6 gange om ugen .
jeg er 185 høj og vejer 63 vil meget gerne op i vægt har haft problemer med det i lang tid nu , har næsten ingen kinder :( er virkelig træt af at høre på " Spiser du ik mad " jo det gøre jeg men ved bare ik hvorfor jeg ik kan tage på , kan nogen hjælpe mig med hvad jeg kan gøre for at tage på hurtigst som muligt .

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Fordi du ikke spiser nok. Der er rigtig mange, der tror de har svært ved at tage på, men du vil nok blive overrasket over hvor lidt du egentlig indtager når du samler det sammen i kalorier.

Prøv at skriv hvad du spiser på en normal dag.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

8:00 tiden - 2 rundstykker
12:00 tiden - 3-4 skiver rugbrød med pålæg
14:00 tiden - en enkel rugbrød med pålæg
16:00 tiden - aftens mad
20:00 tiden - havregryn og før jeg går i seng drikker jeg noget pulver det hedder Serious Mass . jeg prøver altid at presse mig selv til at spise mere men efter et tidspunkt kan jeg bare ik spise mere :/

jeg vil meget gerne have mine kinder fyldt op ,er der noget jeg kan gøre ved det ? spise noget specielt fx?

det pulver jeg tager er det godt nok til mig for at tage på ? eller har du noget bedre?

peter21-91 skrev:8:00 tiden - 2 rundstykker
20:00 tiden - havregryn og før jeg går i seng drikker jeg noget pulver det hedder Serious Mass . jeg prøver altid at presse mig selv til at spise mere men efter et tidspunkt kan jeg bare ik spise mere :/

jeg vil meget gerne have mine kinder fyldt op ,er der noget jeg kan gøre ved det ? spise noget specielt fx?

det pulver jeg tager er det godt nok til mig for at tage på ? eller har du noget bedre?

Du spiser jo ikke mere end et barn i børnehave gør. Prøv at vej din mad, og put det ind i en kostplan. Tror du vil blive overrasket over hvor lidt du spiser. Hvis du har svært ved at spise så meget mad så er sødmælk en super måde at få de ekstra kalorier, og så smager det jo super godt :)
Der var engang en mand der havde 2 sønner. Den ene var stor som en bjørn, og den anden var hurtig som et tog
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Herning

Træner her: Herning Styrke & Motionsklub

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 160.00

Lige så træt som du er af folk der siger du ikke spiser nok, er folk på boardet træt af at se folk skriver at de ikke kan tage på :-)

Det er ikke raket videnskab :-)

Som skrevet længere oppe, må du prøve at se hvor mange kcal du får i løbet af dagen. Øg derefter efter behov :-)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 155.00

Mogensen skrev:
peter21-91 skrev:8:00 tiden - 2 rundstykker

Du spiser jo ikke mere end et barn i børnehave gør. Prøv at vej din mad, og put det ind i en kostplan. Tror du vil blive overrasket over hvor lidt du spiser. Hvis du har svært ved at spise så meget mad så er sødmælk en super måde at få de ekstra kalorier, og så smager det jo super godt :)
Ja der er ikke super mange kcal i den omgang med du indtager på et døgn. Selvom det ikke er nemt for os at vide hvad du spiser til aftensmad.

Du skriver at du indtager Serious Mass, men det virker lidt ud fra teksten at du ikke helt hvad det er...?!?!? =D>
Brugeravatar

Træner her: Fitness World Herlev

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.00
- Squat: 102.00
- Dødløft: 95.00

Lav din overskrift om så den fortæller hvad emnet handler om.

Emne flyttet
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

jamen kan i ik fortælle mig hvor meget jeg har brug for at spise , hvad det er jeg skal spise, hvor mange gange jeg skal spise osv. jeg har virkelig ik styr på sårn noget her , det måske os derfor jeg er tynd .

jeg håber at i vil hjælpe mig er virkelig taknemelig over i vil bruge tid på at hjælpe andre :)

peter21-91 skrev:jamen kan i ik fortælle mig hvor meget jeg har brug for at spise , hvad det er jeg skal spise, hvor mange gange jeg skal spise osv. jeg har virkelig ik styr på sårn noget her , det måske os derfor jeg er tynd .

jeg håber at i vil hjælpe mig er virkelig taknemelig over i vil bruge tid på at hjælpe andre :)

du kunne også hurtigt lige læse de stickies under begynderforum og kost forum og gøre en indsats selv..?.. som sagt ved du ikke noget som helst, så sæt dig lige ind i det.
Brugeravatar

Reputation point: 189

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 175.00

Peter. Det er i princippet lige meget hvad du spiser, så længe du får dækket dine macros (Protein, fedt og kulhydrat)

Hvornår du skal spise det er også underordnet, men som hovedregel er det vigtigt at få noget(proteinrigt og kulhydratrigt) at spise lige før og lige efter træning.

Ting der er gode at spise:
Nødder (f.eks peanuts)
Sødmælk
Æg
MASSER af kød
Havregryn
Brød
Smør

Der er ingen herinde der kan fortælle dig hvor meget du skal spise. Men hvis du vejer dig hver dag, lige når du er stået op, inden du har drukket vand og fået morgenmad, kan du jo selv se om vægten stiger.

LÆS:

artikler/kost-kosttilskud/kost-kosttilskud/kosten-fra-a-til-.html

artikler/kost-kosttilskud/kost-kosttilskud/grundlggende-ernring.html

Og find selv flere artikler at læse.
"The only way to make your dreams come true, is to wake up"
Brugeravatar

Læs nogle af de artikler, evt her på siden. Der er massere af hjælp at hente. Og så vis der er noget du er i tvivl om så spørg, ind til det du har læst :D
Brugeravatar

Reputation point: 35

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 180.00

Dingo skrev:Lav din overskrift om så den fortæller hvad emnet handler om.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Du spiser de forkerte fødevarer i for små mængder.
Seriøst - 2 rundstykker til morgenmad ? Hvis jeg spiser 4 rundstykker, så er jeg sulten en time efter.
Anyways - dit ligevægtsindtag til omkring 2500 kcal +- 200, da det ikke er til at sige præcist når man hverken kender til hvad du laver til daglig, eller hvor meget du træner på timebasis, og hvorvidt du træner, eller bare render og hyggesnakker.

Anyways - prøv og lav en kostplan med ORDENTLIGE fødevarer.
Brug alternativt kostplans funktionen her på siden. Start ud med et mål på 3000 kcal om dagen, sker der ikke noget, så skru op til der sker noget.
Life is what YOU make IT
Brugeravatar

Geografisk sted: Højbjerg

Træner her: Fitness World Viby

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00

Tilbage til Begynder forum