Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1317
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1314

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til at øge vægt.

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Dav allesammen.

Jeg har et problem med at tage på. Jeg er 19år, 1.98 høj og vejer ca. 80kg.
Jeg er derfor begyndt til fitness får at tage vægt på i muskelmasse, og forhåbentlig se en smule større ud, men ville sådanset gerne lige høre om nogen har nogle gode tips? Er der nogen let og hurtige kalorierige retter man kan lave, (hader at lave mad, så helst lettest muligt ;P) Noget der er "specielt" godt at spise for vægtøgning som for eksempel nødder eller pasta.

Nogen øvelser man kan lave i hjemmet/fitnesscentret, vil helst have fokus på arme og ben, da det er det jeg vil have større.

Ved godt at man kan google det meste af det, men ville være glad for noget respons alligevel.

Tak på forhånd! :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Spis mere.

:)
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 145.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

uga-buga skrev:
Ved godt at man kan google det meste af det, men ville være glad for noget respons alligevel.

Så google det... Eller læs de 4592 tråde eller artikler der er skrevet om det.... Dovenskaben længe leve! ;)

Men ellers.. Så spis mere ja!

Hvis du godt ved at der er masser af information at hente på nettet, hvad så med at kigge på noget af alt det information der ligger her på siden? Der er en ret stor sandsynlighed for at du så, efterfølgende, er meget bedre rustet til selv at vurderer hvad der er skidt og kanel ifht. hvad du bør spise.

Start evt. her: newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

Der er masser af info at hente omkring kosten. Når du så ved hvad godt er, så skal der ikke meget fantasi til at finde ud af hvad der er let at lave.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

alexanderd skrev:Spis mere.

Det er selvfølgelig rigtigt, men det er også der problemet ligger. Jeg er ikke specielt glad for at spise, har dog også købt weight gainer som et lille boost.

uga-buga skrev:
alexanderd skrev:Spis mere.

Det er selvfølgelig rigtigt, men det er også der problemet ligger. Jeg er ikke specielt glad for at spise, har dog også købt weight gainer som et lille boost.

Weight gainer er lort. Haribo Mix og proteinpulver er ernæringsmæssigt bedre.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Sry to say men så er det den forkerte branche du er i! Det er en langtidssport, så det sker ikke over en nat. Men du behøves jo heller ikke skyde 4000 kcal ned den første uge du træner. Træn din mave til at vænne sig til alt den mad, og evt. blend det og fyr det ned. Fuck smagen bare det virker! Også husk at weight gainer er et SUPPLEMENT og ikke en "genvej" ;)

uga-buga skrev:Dav allesammen.

Jeg har et problem med at tage på. Jeg er 19år, 1.98 høj og vejer ca. 80kg.
Jeg er derfor begyndt til fitness får at tage vægt på i muskelmasse, og forhåbentlig se en smule større ud, men ville sådanset gerne lige høre om nogen har nogle gode tips? Er der nogen let og hurtige kalorierige retter man kan lave, (hader at lave mad, så helst lettest muligt ;P) Noget der er "specielt" godt at spise for vægtøgning som for eksempel nødder eller pasta.

Nogen øvelser man kan lave i hjemmet/fitnesscentret, vil helst have fokus på arme og ben, da det er det jeg vil have større.

Tak på forhånd! :)

program: http://news.bodylab.dk/artikler/261-sto ... -to-basics

kost: find dit ligevægtsindtag og smæk 300-500kcal oveni som du skal spise hver dag. Lad kosten bestå af kød, grøntsager, frugt, nødder, pasta, ris, kartofler, æg, rugbrød, havregryn og masser af sødmælk og vand!

sørg for at få masser af søvn, 8-9 timer pr. døgn.

sig farvel til alkohol, junkfood og sødesager.

vej dig selv hver morgen på træningsdage iført underhakker, efter du har pisset, før du spiser/drikker noget - noter vægten ned og sammenlign som ugerne går. Hvis vægten ikke rykker sig, så tilføj de 300kcal mere til din kost indtil du begynder at tage på.

that's it :)

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster