Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kardon93 skrev:Hvilke øvelser træner du til Bryst? Og træner du 3-split, fullbody? hvor ofte træner du sådan noget tror jeg man skal vide;D

kime88 skrev:Kardon93 skrev:Hvilke øvelser træner du til Bryst? Og træner du 3-split, fullbody? hvor ofte træner du sådan noget tror jeg man skal vide;D
Selfølgelig, træner et 2 spilt program 4 gange om ugen, jeg træner alm. bænk 3x8 og køre db incline i både 30 og 45 grader og det er også 3x8 i begge grader.

Kardon93 skrev:kime88 skrev:Kardon93 skrev:Hvilke øvelser træner du til Bryst? Og træner du 3-split, fullbody? hvor ofte træner du sådan noget tror jeg man skal vide;D
Selfølgelig, træner et 2 spilt program 4 gange om ugen, jeg træner alm. bænk 3x8 og køre db incline i både 30 og 45 grader og det er også 3x8 i begge grader.
Det lyder jo egentlig fornuftigt nok, ville måske taget Flyes istedet for en af dine dumbell bænkpres. Men ellers er du jo ret tynd i det, så tror bare du skal blive ved med at bulke så skal det nok komme;D

kime88 skrev:Kardon93 skrev:kime88 skrev:Kardon93 skrev:Hvilke øvelser træner du til Bryst? Og træner du 3-split, fullbody? hvor ofte træner du sådan noget tror jeg man skal vide;D
Det lyder jo egentlig fornuftigt nok, ville måske taget Flyes istedet for en af dine dumbell bænkpres. Men ellers er du jo ret tynd i det, så tror bare du skal blive ved med at bulke så skal det nok komme;D
Jamen tak for svaret, vil bare og køre flyes igen, og se om det ikke hjælper. Men burde nok sige, at jeg kun har oplevet doms i mine bryster engang, og det er længe siden, kan heller ikke rigtigt mærke dem når jeg køre dips.

Kardon93 skrev:kime88 skrev:Kardon93 skrev:kime88 skrev:Kardon93 skrev:Hvilke øvelser træner du til Bryst? Og træner du 3-split, fullbody? hvor ofte træner du sådan noget tror jeg man skal vide;D
Jamen tak for svaret, vil bare og køre flyes igen, og se om det ikke hjælper. Men burde nok sige, at jeg kun har oplevet doms i mine bryster engang, og det er længe siden, kan heller ikke rigtigt mærke dem når jeg køre dips.
Mange kan ikke mærke dips særlig meget i bryst. Men altså det med doms er svær at sige, jeg har f.eks doms i biceps næsten hver gang, men vokse gør de sku ikke. Tror bare det er et spørgsmål om tid, træning er et langvarigt projekt;D

kime88 skrev:Kardon93 skrev:Hvilke øvelser træner du til Bryst? Og træner du 3-split, fullbody? hvor ofte træner du sådan noget tror jeg man skal vide;D

C-K-M skrev:Jeg køre bryst 3gange om ugen altså chest dip, bench press, decline, incline, fly og pullover, både med barbell og dumbbell's også køre jeg 5-5-5-3-3 det virker pisse godt for mig

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster