Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Martin88 skrev:Et tip ift. trætheden: Lad være at træne til failure, det er virkelig svært at restituere sig fra den slags på reducerede kalorier.

VPN skrev:Basic info:
Skip morgenmad, og første måltid er frokost.
Spis ikke efter aftensmad..
Så du spiser basic 2 store måltider (1000 kcal hver) og et lille måltid i midten på resten af dine kcal..
Mange fordele, F.eks nemt at tælle kcal, og 1000 kcal er et solidt måltid.
One pre-workout meal
This is the most common setup for my younger clients that are still in college or have flexible working hours.
Sample setup
12-1 PM or around lunch/noon: Pre-workout meal. Approximately 20-25% of daily total calorie intake.
3-4 PM: Training should happen a few hours after the pre-workout meal.
4-5 PM: Post-workout meal (largest meal).
8-9 PM: Last meal before the fast.
Two pre-workout meals
This is the usual protocol for people with normal working hours.
Sample setup
12-1 PM or around lunch/noon: Meal one. Approximately 20-25% of daily total calorie intake.
4-5 PM: Pre-workout meal. Roughly equal to the first meal.
8-9 PM: Post-workout meal (largest meal).

Fitfit96 skrev:Tak for de mange svar gutter
Jeg møder tit klokken 14.00 på arbejde og arbejder til 18.00. Derfor træner jeg også altid om aftenen. Ville denne plan så være fornuftig?
- Vågne op en gang om formiddagen og tage et stort måltid mellem 12.00 og 13.00. Ca. 1000 kalorier
- Aftensmad når jeg kommer hjem ca. 18.30 Ca. 1000 kalorier
- Tage hen og træne
- Tage lidt efter træning ca. 300 kalorier
Eller ville det være bedre og tage en banan eller lign før træning og så tage det store måltid post workout?

Bubbibjørnen69 skrev:Fitfit96 skrev:Tak for de mange svar gutter
Jeg møder tit klokken 14.00 på arbejde og arbejder til 18.00. Derfor træner jeg også altid om aftenen. Ville denne plan så være fornuftig?
- Vågne op en gang om formiddagen og tage et stort måltid mellem 12.00 og 13.00. Ca. 1000 kalorier
- Tage hen og træne
Eller ville det være bedre og tage en banan eller lign før træning og så tage det store måltid post workout?
Tror det er de færreste, som kan træne fuldt fungerende lige efter 1000kcal, evt byt om på aftensmad og det du spiser efter træning. Altså 1000kcal efter træning

Garik skrev:Bubbibjørnen69 skrev:Fitfit96 skrev:Tak for de mange svar gutter
- Tage hen og træne
Tror det er de færreste, som kan træne fuldt fungerende lige efter 1000kcal, evt byt om på aftensmad og det du spiser efter træning. Altså 1000kcal efter træning
This. Jeg ville dog ikke være så obs på at få præcis 1000 kalorier her og der. Hvis du får to måltider inden træning, kunne du jo bruge den protokol, jeg quotede.

Snackman skrev:Bliv bloddonor.
Det går både til et godt formål, og kroppen forbrænder 650 kalorier når den genopfylder det tabte blod.

Garik skrev:Snackman skrev:Bliv bloddonor.
Det går både til et godt formål, og kroppen forbrænder 650 kalorier når den genopfylder det tabte blod.
Du kan/må donere blod én gang på tre måneder (hvilket er en fin længde diæt). Lad os antage, at du rent faktisk forbrænder 650 kalorier (hvilket jeg aldrig har hørt før), så svarer det til cirka 80 gram fedt. På tre måneder. 80. Gram.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster