Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MC skrev:Ikea, Biva, Daells bolighus. Står lidt i samme situation som dig, og regner med at jeg ihvertfald skal rundt i de 3 ovenstående butikker og kigge. Har allerede fundet mange lækre ting på deres hjemmesider

8800 skrev:MC skrev:Ikea, Biva, Daells bolighus. Står lidt i samme situation som dig, og regner med at jeg ihvertfald skal rundt i de 3 ovenstående butikker og kigge. Har allerede fundet mange lækre ting på deres hjemmesider
Er Biva ikke gået ned?

MC skrev:8800 skrev:MC skrev:Ikea, Biva, Daells bolighus. Står lidt i samme situation som dig, og regner med at jeg ihvertfald skal rundt i de 3 ovenstående butikker og kigge. Har allerede fundet mange lækre ting på deres hjemmesider
Er Biva ikke gået ned?
Nope

8800 skrev:MC skrev:8800 skrev:MC skrev:Ikea, Biva, Daells bolighus. Står lidt i samme situation som dig, og regner med at jeg ihvertfald skal rundt i de 3 ovenstående butikker og kigge. Har allerede fundet mange lækre ting på deres hjemmesider
Er Biva ikke gået ned?
Nope
OK, men hvad er der kommet af løsninger? Nye ejere eller?
Ville nok være forsig med at placere ordre der.

mic skrev:Hvad er det helt præcist du skal bruge til din nye lejelighed? antallet af kvadratmeter spiller jo ind - og så kunne folk komme med mere konkrete foreslag

Seth skrev:Hvad har du tænkt dig at lægge af penge, hvad med køkkengrej?

8800 skrev:Seth skrev:Hvad har du tænkt dig at lægge af penge, hvad med køkkengrej?
Fedt køkkengrej er lir =D>
Mht. sofa vil jeg klart anbefale alt med chaiselong, man sidder sgu så dejligt

Starpen skrev:8800 skrev:Seth skrev:Hvad har du tænkt dig at lægge af penge, hvad med køkkengrej?
Lige præcis! Jeg har selv le creuset grej til gryder og pander og vigtigst af alt; knive der duer. Drop global-skidtet og tag skridtet til den virkelige high-end - Hamonoya-knive! Knive smedet efter traditionel japansk tradition ligesom samuraisværd! Mere lir bliver det ikke!
http://www.hamonoya-europe.com/danmark/ ... series.htm

Starpen skrev:8800 skrev:Seth skrev:Hvad har du tænkt dig at lægge af penge, hvad med køkkengrej?
Lige præcis! Jeg har selv le creuset grej til gryder og pander og vigtigst af alt; knive der duer. Drop global-skidtet og tag skridtet til den virkelige high-end - Hamonoya-knive! Knive smedet efter traditionel japansk tradition ligesom samuraisværd! Mere lir bliver det ikke!

Ertyui skrev:Køkkengrej er ordnet. Jeg har fået rosendahl bestik samt et sæt globalknive (som jeg i øvrigt synes er syygt nice) og Jamie Oliver pander / gryder.
Jeg tror det første jeg køber, bliver et fjernsyn og en sofa.
Sofa'er med chaiselong er sygt nice, det bliver nok også sådan en jeg anskaffer mig. Budgettet til sofa er nok omkring 5k, og det samme for fjernsynet. Måske lidt mere for TV'et.
Hvad skal man kigge efter ved et fjernsyn? Og skal det være Plasma eller LCD? HD-Ready eller Full HD? osv :pb Jeg har kigget lidt på det her:
http://www.happii.dk/product.aspx?prodid=162612
Hvad siger i til det?

Ertyui skrev:Starpen skrev:8800 skrev:Seth skrev:Hvad har du tænkt dig at lægge af penge, hvad med køkkengrej?
Lol de er syge de knive ! Hvilket prislejde ligger vi på her?
Knivene starter ved 700 kr og den dyreste koster 1500. Jeg har 3 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster