Men kom gerne med bud på forbedrelse, noget jeg undgå, eller noget jeg virkelig bare mangler?
vægt 73 kg. højde 175. fedt procent for høj. ligevægtintal har jeg beregnet til at skulle være 2700-2800 kcal, med en online beregner.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

må jeg lige opdater.

HerreBred skrev:Helt sikkert det kan du have ret i. Men dette er bare bygget op på hvad jeg spiste igår, har ikkke altid mulighed for at indtage så mange grøntsager, men når jeg kan gøre jeg det også. Er allerede igang med at lave en plan for hvad jeg spiser idag og regner med at gøre det hver dag i en uges tid så jeg får en fornemmelse af hvor mange kcal man indtager ved de forskellige måltider.
igår, målte jeg mig (morgen vægten) til 73 kg, før morgenmaden.
Skal jeg så regne med en vægt på 72,5 på mandag selvom jeg styrkertræner 4+ gange om ugen, hvis vi går udfra jeg holder mig til de 2200kcal hver dag? Tror ikke jeg længere har nogle former for begyndergains.

HerreBred skrev:, evt et mærke der kan anbefales?

Garik skrev:HerreBred skrev:Helt sikkert det kan du have ret i. Men dette er bare bygget op på hvad jeg spiste igår, har ikkke altid mulighed for at indtage så mange grøntsager, men når jeg kan gøre jeg det også. Er allerede igang med at lave en plan for hvad jeg spiser idag og regner med at gøre det hver dag i en uges tid så jeg får en fornemmelse af hvor mange kcal man indtager ved de forskellige måltider.
igår, målte jeg mig (morgen vægten) til 73 kg, før morgenmaden.
Skal jeg så regne med en vægt på 72,5 på mandag selvom jeg styrkertræner 4+ gange om ugen, hvis vi går udfra jeg holder mig til de 2200kcal hver dag? Tror ikke jeg længere har nogle former for begyndergains.
Hvis du følger en plan på omkring 2000-2200kcal hver dag, bør du kunne se en forandring på vægten. Du bliver dog nødt til at holde dit indtag og aktivitetsniveau i et par uger, før du kan sige, om du reelt set ligger under/over/på dit ligevægtsindtag. Den første uge kan man sagtens smide 1-2kg på grund af mindre mad i tarmene, mindre væske bundet til musklerne etc.

HerreBred skrev:Garik det gør jeg.
Men hold da kæft jeg fik mig et chock over tabet, posetivt naturligvis.
Jeg har i mere end 2 år delvist prøvet at cutte lidt i fedt procenten. Jeg har ikke trænet hele tiden, men spist sundere og mindre, dog aldrig uden rigtig at tabe sig. Troede sku ikke jeg kunne tabe mig hehe.
Men efter at have lagt en plan kan jeg jo allerede se nu det er "pisse nemt" og mine tidligere fejl har været jeg har spist for meget, da jeg tænkte en god potion havregryn, et par ekstra glas mælk+frugter og alt den slags jo var sundt, men havde ikke tænkt over der skulle så lidt til for at ramme sit ligevægtsintal og derfor ikke tabe sig.

Jenslyn87 skrev:Havregryn er et lunefuldt bekendtskab
Jeg bulkede for lidt siden i en kort periode for the lulz, hvor jeg tænkte, at jeg da bare kunne give den gas. Det gjorde jeg så og tog helt åndssvagt på. Reagerede dog prompte og prøvede lige kigge på, hvad jeg egentlig indtog på daglig basis... jo, såmænd 5k kalorier+![]()
![]()

ckp2906 skrev:Jenslyn87 skrev:Havregryn er et lunefuldt bekendtskab
Jeg bulkede for lidt siden i en kort periode for the lulz, hvor jeg tænkte, at jeg da bare kunne give den gas. Det gjorde jeg så og tog helt åndssvagt på. Reagerede dog prompte og prøvede lige kigge på, hvad jeg egentlig indtog på daglig basis... jo, såmænd 5k kalorier+![]()
![]()
Havregryn er The shiit! der er super mange kcal i det xD man skal passe lidt på med at " bar tag en portion gryn" som måltid fordi man lige skal stille sulten

Jenslyn87 skrev:ckp2906 skrev:Jenslyn87 skrev:Havregryn er et lunefuldt bekendtskab
![]()
Havregryn er The shiit! der er super mange kcal i det xD man skal passe lidt på med at " bar tag en portion gryn" som måltid fordi man lige skal stille sulten
Jeg kunne virkelig bare fylde på... kæmpe tallerken og godt med mælk - væk på 5 minutter og fyld på igen... indtog 1300 + kalorier hvert måltid![]()

Garik skrev:Jenslyn87 skrev:ckp2906 skrev:Jenslyn87 skrev:Havregryn er et lunefuldt bekendtskab
![]()
Jeg kunne virkelig bare fylde på... kæmpe tallerken og godt med mælk - væk på 5 minutter og fyld på igen... indtog 1300 + kalorier hvert måltid![]()
Minder mig om en gang, hvor jeg havde leget lidt med noget sjov tobak. En halv time senere = ½kg havregryn med choko-müsli og mælk var væk og jeg var så proppet, jeg ikke kunne bevæge mig. +2000kcal indtaget

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster