Min kusine har bedt mig om at hjælpe med at finde en ny computer, da hun ikke har så meget forstand på det. Nu er det ikke fordi jeg selv har sindsyge computer kompetencer, men da jeg selv har stået i samme situation som hende, har jeg forsøgt at sætte mig ind i, hvad de forskellige begreber betyder. Der er bare det problem, at jeg synes, det kan være svært at skælne kvalitet fra discount. Med det mener jeg, at man finder jo mange computere som har nogenlunde de samme specifikationer, men hvor prisen er meget forskellig. Jeg har efterhånden erfaret, at der er meget delte meninger omkring dette, da det self er forskelligt hvad folk har haft af erfaringer med computere fra de forskellige producenter. Derfor er jeg mest interesseret i objektive holdninger, hvis det kan lade sig gøre, for selvom man måske har haft én dårlig pc fra Zepto, betyder det jo ikke at de nødvendigvis kun laver dårlige computere.
Det skal lige siges, at jeg tænker på bærbare pc'er, og at jeg er åben overfor alle former for respons, selvom jeg dog som sagt er mest interesseret i objektive holdninger.
Håber i kan hjælpe mig. På forhånd tak