Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Old school skrev:Få styr på din træning OG din kost og derefter kan tilskud overvejes, men ville så helt klart starte med alm protein pulver, i stedet for diverse opreklamerede mirakelmidler

Old school skrev:i stedet for diverse opreklamerede mirakelmidler

Andersbr skrev:Old school skrev:i stedet for diverse opreklamerede mirakelmidler
Vi er helt enige, indtil du kommer dertil. Hvorfor skulle aminosyre være noget "mirakelmiddel" - så er proteinpulver vel også et "mirakelmiddel" når det bliver nedbrudt? Same/same?

Thomas Jagd skrev:Andersbr skrev:Old school skrev:i stedet for diverse opreklamerede mirakelmidler
Vi er helt enige, indtil du kommer dertil. Hvorfor skulle aminosyre være noget "mirakelmiddel" - så er proteinpulver vel også et "mirakelmiddel" når det bliver nedbrudt? Same/same?
Aminosyrer tilskud er bare en dyr måde at få protein på. Proteinpulver er en meget mere pris-effektiv måde at få sine aminosyrer på.

Thomas Jagd skrev:Andersbr skrev:Old school skrev:i stedet for diverse opreklamerede mirakelmidler
Aminosyrer tilskud er bare en dyr måde at få protein på. Proteinpulver er en meget mere pris-effektiv måde at få sine aminosyrer på.

Funder skrev:Dette er ikke nogen beskyldning/angreb mod forfatter, men er jeg den eneste, der af til bliver ganske irriteret af, konstant at skulle høre folk påstå, at hvis man har store muskler, har man en lille diller? Hvis dilleren gjorde noget, så voksede den sku i respons på din træning og evt. hormonindtag.
Du kan risikere, at dine løg skrumper hvis du begynder at eksperimentere med androgener, og forbigående impotens kan da også forekomme.
Hormoner er bestemt ikke noget man skal lege med, men dilleren skrumper sku kun af, at blive dyppet i en grim kæl....

KimH skrev:Funder skrev:Dette er ikke nogen beskyldning/angreb mod forfatter, men er jeg den eneste, der af til bliver ganske irriteret af, konstant at skulle høre folk påstå, at hvis man har store muskler, har man en lille diller? Hvis dilleren gjorde noget, så voksede den sku i respons på din træning og evt. hormonindtag.
Du kan risikere, at dine løg skrumper hvis du begynder at eksperimentere med androgener, og forbigående impotens kan da også forekomme.
Hormoner er bestemt ikke noget man skal lege med, men dilleren skrumper sku kun af, at blive dyppet i en grim kæl....
Jeg tror ikke det handler om fordomme imod folk der træner. Topic starter har jo selv trænet 2-3 år...
Det er nok mere en misforståelse/sammenblanding af anabloic stack, med anabolske steroider.

Kolditz skrev:I får det sgu til at lyde som om man ikke kan undvære div. kosttilskud! Du bliver ikke stor af at æde proteinpulver. Massere af mad, og god træningen er vejen frem, kan du en dag ikke tilpasse dit måltid kan du tage proteinpulver som erstartning!

Old school skrev:har du en fornuftig kost og drikker 3+ liter mælk, så kan tilskud måske overvejes, jeg syntes ikke det er nødvendigt før;-)

Funder skrev:Old school skrev:har du en fornuftig kost og drikker 3+ liter mælk, så kan tilskud måske overvejes, jeg syntes ikke det er nødvendigt før;-)
Var den en joke? - for ellers en lidt sjov måde at sætte det op på
Old school skrev:Funder skrev:Old school skrev:har du en fornuftig kost og drikker 3+ liter mælk, så kan tilskud måske overvejes, jeg syntes ikke det er nødvendigt før;-)
Var den en joke? - for ellers en lidt sjov måde at sætte det op på
hvad er det for noget sjov??
det er skam helt seriøst og sådan har man skam gjort i mange af de gode gamle dage

Eller det tror jeg i hvert fald det er, da jeg får en en sjov mave efter jeg har drukket en halv liter mælk på en gang.

Gunni skrev:Så er det bare ærgerligt for os som har laktoseintoleransEller det tror jeg i hvert fald det er, da jeg får en en sjov mave efter jeg har drukket en halv liter mælk på en gang.
Ps. Incognito, nu hvor du er i tråden. Er der noget om at tendensen blandt folk fra eksempelvis mellemøsten, er at de normalt er mere laktoseintolerante end folk fra skandinavien?

Funder skrev:Mælk er bestemt en god ting, men snakker vi 3 liter, tror jeg nok det kunne være smart at skære det ned til det halve, og erstatte med pulver. Økonomisk er det nok ikk to vidt forskellige løsninger.

Funder skrev:Mælk er bestemt en god ting, men snakker vi 3 liter, tror jeg nok det kunne være smart at skære det ned til det halve, og erstatte med pulver. Økonomisk er det nok ikk to vidt forskellige løsninger.
incognito skrev:Gunni skrev:Så er det bare ærgerligt for os som har laktoseintoleransEller det tror jeg i hvert fald det er, da jeg får en en sjov mave efter jeg har drukket en halv liter mælk på en gang.
Ps. Incognito, nu hvor du er i tråden. Er der noget om at tendensen blandt folk fra eksempelvis mellemøsten, er at de normalt er mere laktoseintolerante end folk fra skandinavien?
det er helt rigtigt... jeg kan ikke huske de præcise tale, men man siger at cirka 15% af os nordeuropæere ikke kan tåle laktose, hvor det er 70-80% for folk fra mellemøsten og mere endnu for de fleste asiater og afrikanere.

Gunni skrev:incognito skrev:Gunni skrev:Så er det bare ærgerligt for os som har laktoseintoleransEller det tror jeg i hvert fald det er, da jeg får en en sjov mave efter jeg har drukket en halv liter mælk på en gang.
det er helt rigtigt... jeg kan ikke huske de præcise tale, men man siger at cirka 15% af os nordeuropæere ikke kan tåle laktose, hvor det er 70-80% for folk fra mellemøsten og mere endnu for de fleste asiater og afrikanere.
Sjovt, jeg er nemlig fra de sydlige egne, og jeg tror ikke vi har en i vores familie som kan tåle mælk, altså i større mængder.
Jeg tænkte, hvis man nu får "dårlig mave", forværrer det så fordøjelsen og optagelsen (i mangel på bedre ord) af det mad man spiser? For hvis det er tilfældet, så er det måske ikke ligeså smart for mig at drikke store mængder mælk.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster