SandyFrink skrev:Siden hvornår er det der foregår i et vægtrum ikke "motion".
Det lyder ikke som om du er egnet til at lave noget program til nogen. Det er ikke en kritik, men en sandsynligvis rimelig konstatering.
I første omgang ville jeg ordinere færre flødekager og Big Macs til din klient/veninde. Hvis din veninde er som de fleste danske piger, dvs. røv dovne, så burde det nok løse problemet. Sandheden er at med mindre kvinder fra naturens side er født fede, så er det eneste det kræver for dem at holde sig til det ideal de næsten alle sammen holder så kært - alm. slank, eller det der er slankere - at undlade at proppe munden med lort.
MVH
SandyFrink
Honored BB.dk Member
Jeg har aldrig sagt, at det ikke er motion. Jeg ved udemærket godt, at ved træning med vægte får du pulsen op. Men når jeg snakker motion mener jeg, cardio. Løb, cykel, ro m.m. Desuden kan jeg ikke bruge din kommentar til en skid. Det viser nærmere, hvor uintelligent du er. Selvom hun ikke er fed, overhovedet, kan hun stadigvæk have ønsker om at "stramme op". Selvfølgelig er kost et af de vigtigste punkter, men jeg er ret sikker på, at der findes råd indenfor styrketræningen også. Ellers kunne vi allesammen vel bare lade vær med at træne.