Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 811
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 808

Følg bodybuilding.dk på

[Nybegynder] - Hjælp til program

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej guys!

Nu har jeg kigget rundt på mange forskellige sider og kigget mange træningsprogrammer igennem. men har svært ved at finde et som passer til mig håber at i kan hjælpe!.

Lidt info om mig:

Højde: 170cm
Vægt: 71kg

Har træning lidt forskelligt i 2 mdr nu men mangler noget orden i det hele så jeg ikke bar træne nytteløst mit mål er at blive markeret og ikke længere er slatten.

De fleste træningsprogrammer jeg har været igennem indeholder dødløft som jeg ikke er vild med, den øvelse er bar ikke mig kan ikke udføre den rigtigt mener jeg så hvis det er muligt at strikke noget sammen uden det så ville det være perfekt.

Når jeg siger markering så tænker jeg mest på mave, bryst og arme det er det jeg går mest efter.

Håber i kan hjælp

- Klaus
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvor tit træner du om ugen?
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Lige nu træner jeg 3 gange om ugen man, ons, fredag (kan varieres hvis en anden måde er bedre)

Glemte også at sige at jeg har adgang til motionscenter hvor der er de fleste maskiner + vægte, stang osv.
Brugeravatar

Sprinto skrev:Lige nu træner jeg 3 gange om ugen man, ons, fredag (kan varieres hvis en anden måde er bedre)

Glemte også at sige at jeg har adgang til motionscenter hvor der er de fleste maskiner + vægte, stang osv.

hvis jeg var dig ville jeg kigge lidt nærmere på et par af de fundament programmer, som liger her på siden. Især Bill Stars fundament program, er populært fortiden. (ligger i artikel arkivet)

et standard Fullbody program, ville nok se noget alá sådan her ud:

Squat
Dødløft
Bænkpres
Military
Bend over Rows
Dips
evt. en bicep/læg/mave øvelse.

hvad angår dødløft, så tror jeg der er mange der har det som dig, da den kræver en lille smugle teknik. men når du først lærer øvelsen, og teknikken dertil, er jeg 100% sikkert på du vil blive glad for den. :)
hvis du er 100% imod at kigge nærmere på dødløft, så er Hyperextentions selføldig også en mulighed.

til sidst vil jeg råde dig til at tage et kig i sidens artikel arkiv, det er virkeligt brugbart læsestof der er derinde, og den info du får derfra vil helt sikkert hjælpe dig til at bedre forstå, samt få mere ud af din træning.

/Kirk
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor.
- Vince Lombardi

Geografisk sted: Aalborg

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster