Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

2. Hvad koster det sådan cirka er dope sig selv, en enkelt gang? evt. flere gange.
3. Hvor lang tid bliver dopingen inde i kroppen? I hvor mange dage, timer? Eller hvad det nu kan være.

Jeg-er-sulten skrev:Andre kan dope sig selv alt det de vil når de træner, why would i care?
Om det er okay at snyde i konkurrencer? Det tar godt nok prisen som dummeste spørgsmål >_<

camilla3 skrev:Jeg-er-sulten skrev:Andre kan dope sig selv alt det de vil når de træner, why would i care?
Om det er okay at snyde i konkurrencer? Det tar godt nok prisen som dummeste spørgsmål >_<
Hvorfor skulle det være et dumt spørgsmål? Synes du det er fair for andre f.eks. i svømning at de doper sig, og vinder hver eneste gang, når andre knokler for det.

TheCzech skrev:Begrebet doping er ret bredt i forhold til dine spørgsmål.2. Hvad koster det sådan cirka er dope sig selv, en enkelt gang? evt. flere gange.
3. Hvor lang tid bliver dopingen inde i kroppen? I hvor mange dage, timer? Eller hvad det nu kan være.
I begge disse tilfælde er det meget meget forskelligt alt efter hvilken specifik doping, der er tale om. Jeg vil gætte på, at en omgang bloddoping er væsentligt dyrere at udføre, end det er at snuppe et par Thai piller. Enten bliver du nødt til at specificere, hvilken slags doping du taler om her, ellers bliver du vist nødt til at selv at undersøge emnet.

Bay skrev:camilla3 skrev:Jeg-er-sulten skrev:Andre kan dope sig selv alt det de vil når de træner, why would i care?
Hvorfor skulle det være et dumt spørgsmål? Synes du det er fair for andre f.eks. i svømning at de doper sig, og vinder hver eneste gang, når andre knokler for det.
Jeg tror han mener det er indlysende at folk synes det er forkert at snyde i sport.

Mikkel leicht skrev:Til spørgsmål 1. så er noget så basalt som vand (H20) også på dopinglisten

camilla3 skrev:Hej :-)
Jeg har meget travlt med mit projekt, og kunne godt bruge lidt hjælp, da der er nogle af spørgsmålene der er svære at finde på nettet.
1. Hvilke former for doping er der udover bloddoping, gendoping og anabolske steroider? og hvordan anvendes de.. som f.eks. piller eller indsprøjtning??
2. Hvad koster det sådan cirka er dope sig selv, en enkelt gang? evt. flere gange.
3. Hvor lang tid bliver dopingen inde i kroppen? I hvor mange dage, timer? Eller hvad det nu kan være. HJÆLP, HJÆLP, HJÆLP!
Det var spørgsmålene.. Så nu vil jeg gerne have jeres meninger
1. Er det okay at dobe sig selv, når man styrketræner? Og hvorfor?
2. Synes i det er okay at snyde i konkurrencer??? sport på høj plan. (jeg dyrker selv sport på høj plan, og går i en klasse kun for elite udøvere)
Jeg håber i kan hjælpe mig :-) tak på forhånd.

raunen skrev:camilla3 skrev:2. Hvad koster det sådan cirka er dope sig selv, en enkelt gang? evt. flere gange.
2) kommer an på hvilke præparater du vælger og hvor længe kurene varer..

JB skrev:raunen skrev:camilla3 skrev:2. Hvad koster det sådan cirka er dope sig selv, en enkelt gang? evt. flere gange.
2) kommer an på hvilke præparater du vælger og hvor længe kurene varer..
Samt hvad led man er i kæden. Så derfor er det pænt umuligt og svare på.
Umuligt at svare på. 

Mikkel leicht skrev:Blev gjort opmærksom på det ved et af de foredrag som går på DR2 om formiddagen af og til, hvor det blev nævnt.. Vand, er forbudt hvis det indtages via drop, fx til hurtigere at hydrere cykelryttere mellem hvert løb..

Dingo skrev:Mikkel leicht skrev:Blev gjort opmærksom på det ved et af de foredrag som går på DR2 om formiddagen af og til, hvor det blev nævnt.. Vand, er forbudt hvis det indtages via drop, fx til hurtigere at hydrere cykelryttere mellem hvert løb..
Arh så læser du da også det foredrag som Fanden læser biblen mikkel

Mikkel leicht skrev:Dingo skrev:Mikkel leicht skrev:Blev gjort opmærksom på det ved et af de foredrag som går på DR2 om formiddagen af og til, hvor det blev nævnt.. Vand, er forbudt hvis det indtages via drop, fx til hurtigere at hydrere cykelryttere mellem hvert løb..
Arh så læser du da også det foredrag som Fanden læser biblen mikkel
Noget jeg har misforstået da? lå i sengen så det var med et halvt øre

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster