Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Alexanderkm skrev:Hej BB.. jeg ville godt ha man kunne se min sixpack uden jeg spænder.. Det er forskelligt fra dag til dag hvor meget man kan se den uden jeg spænder. men ville gerne ha den tydeligere..
Mit eneste mave træning er 3x 15 sæt af den maskine man sidder på og trykker ned med maven 2-3 gange om ugen.. Har i nogle andre gode råd?

Alexanderkm skrev:Lavere fedt % er bare ved at spise ting med mindre fedt i ikke?`så falder den?

iJaxe skrev:Alexanderkm skrev:Lavere fedt % er bare ved at spise ting med mindre fedt i ikke?`så falder den?
Jo, men omvendt kan du også bulke for at få større abs. Dog vil der komme noget fedt med.

Alexanderkm skrev:Men når man bliver sliksulten hvad gør man så? :p.. hvad spiser i istedet for?

Alexanderkm skrev:Men når man bliver sliksulten hvad gør man så? :p.. hvad spiser i istedet for?
Gagamel skrev:iJaxe skrev:Alexanderkm skrev:Lavere fedt % er bare ved at spise ting med mindre fedt i ikke?`så falder den?
Jo, men omvendt kan du også bulke for at få større abs. Dog vil der komme noget fedt med.
ha' styr på din viden, inden du prøver at "hjælpe".
Det er IKKE rigtigt at du får lavere fedt % af at spise mad med mindre fedt i.
Hvis du vil havde lavere fedt % skal du ganske simpelt, tabe dig, dvs ligge i kalorie underskud, dvs cutte, dvs at kroppen er i et katabolt stadie, dvs den nedbryder til dels dine muskler samtidig med at den bruger af din fedt beholdning.
Så er det fuldstændigt ligegyldigt om du lever af spegepølse med over 40% fedt, så længe du ikke spiser mere, end dit ligevægtsindtag, så tager du ikke på, og burde gerne opnå retning imod ønsket resultat, af lavere fedt %.
Det anbefales generelt, at man ligger på et kalorieunderskud på mellem 200-500, når ønsket er at komme ned i fedt % og tabe sig.
Af øvelser til din træning, vil jeg anbefale at du prøver nogle Dragon Flags, Evil Wheels, Weighted Crunches, frem for mavemaskinen. (youtube/google dem du ikke kender).
Gagamel skrev:iJaxe skrev:Alexanderkm skrev:Lavere fedt % er bare ved at spise ting med mindre fedt i ikke?`så falder den?
ha' styr på din viden, inden du prøver at "hjælpe".
Det er IKKE rigtigt at du får lavere fedt % af at spise mad med mindre fedt i.
Hvis du vil havde lavere fedt % skal du ganske simpelt, tabe dig, dvs ligge i kalorie underskud, dvs cutte, dvs at kroppen er i et katabolt stadie, dvs den nedbryder til dels dine muskler samtidig med at den bruger af din fedt beholdning.
Så er det fuldstændigt ligegyldigt om du lever af spegepølse med over 40% fedt, så længe du ikke spiser mere, end dit ligevægtsindtag, så tager du ikke på, og burde gerne opnå retning imod ønsket resultat, af lavere fedt %.
Det anbefales generelt, at man ligger på et kalorieunderskud på mellem 200-500, når ønsket er at komme ned i fedt % og tabe sig.
Af øvelser til din træning, vil jeg anbefale at du prøver nogle Dragon Flags, Evil Wheels, Weighted Crunches, frem for mavemaskinen. (youtube/google dem du ikke kender).

iJaxe skrev:Men han vil da miste betydeligt muskemasse, da der ikke er ret meget andet end fedt og carbs i spegepølse?

J.L.N. skrev:iJaxe skrev:Men han vil da miste betydeligt muskemasse, da der ikke er ret meget andet end fedt og carbs i spegepølse?
Minimums spegepølse:
22 gr. prot
1 gr. kulh.
6 gr. fedt.

iJaxe skrev:Men han vil da miste betydeligt muskemasse, da der ikke er ret meget andet end fedt og carbs i spegepølse?

iJaxe skrev:J.L.N. skrev:iJaxe skrev:Men han vil da miste betydeligt muskemasse, da der ikke er ret meget andet end fedt og carbs i spegepølse?
Minimums spegepølse:
22 gr. prot
1 gr. kulh.
6 gr. fedt.
Ja den ville jeg også spise istedet for en 40%

sebbt skrev:iJaxe skrev:Men han vil da miste betydeligt muskemasse, da der ikke er ret meget andet end fedt og carbs i spegepølse?
Man SKAL have fedt.. så vidt jeg ved er hjernen opbygget af fedt og kroppen bruger vidst også fedt til at udskille en masse forskellige hormoner i kroppen. 20-30% af kosten bør bestå af fedt!

J.L.N. skrev:iJaxe skrev:J.L.N. skrev:iJaxe skrev:Men han vil da miste betydeligt muskemasse, da der ikke er ret meget andet end fedt og carbs i spegepølse?
Minimums spegepølse:
22 gr. prot
1 gr. kulh.
6 gr. fedt.
Ja den ville jeg også spise istedet for en 40%
Yeah. Men stadigvæk, proteinindholdet i en 40% spegepølse er det samme, hvis ikke højere, end i minimums. Der er bare flere kulhydrater i
Well, vi kan konkludere, at det ikke er optimalt at spise spegepølse under cut

sebbt skrev:iJaxe skrev:Men han vil da miste betydeligt muskemasse, da der ikke er ret meget andet end fedt og carbs i spegepølse?
Man SKAL have fedt.. så vidt jeg ved er hjernen opbygget af fedt og kroppen bruger vidst også fedt til at udskille en masse forskellige hormoner i kroppen. 20-30% af kosten bør bestå af fedt!

J.L.N. skrev:sebbt skrev:iJaxe skrev:Men han vil da miste betydeligt muskemasse, da der ikke er ret meget andet end fedt og carbs i spegepølse?
Korrekt. Men man bør stadig overveje at få sit fedt andetsteds, end fra spegepølse

J.L.N. skrev:Hehe. Du skrev bare, at du ville spise fedtfattigt, hvilket man jo ikke behøve, bare man spiser, så man ligger i underskud (:

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster