Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1160
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1158

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til spørgsmål

Udskriv emne

Diskussion af doping og konsekvenserne heraf

Tilbage til Doping

Tak fordi du vil bruge 5 minutter på at hjælpe os.
Vi er tre journaliststuderende, der er igang med at lave research på en historie omkring internettets betydning for de subkulturer, som ikke er accepterede af det officielle Danmark.

Brugen af anabolske steroider og anden doping bliver fordømt i den offentlige debat, men på nettet debatteres emnet livlligt og uden fordomme. Vi er
interesserede i finde ud af, hvilken betydning denne og lignende sider har for deres brugere. Hvad betyder det for jer at være en del at socialt fællesskab, som dyrker en speciel livsstil.

Derfor har vi forfattet følgende spørgeskema, som gerne skulle kaste lys over emnet. Spørgeskemaet er anonymt og vi vil ikke kunne se hvem der har svaret på det. Håber I vil være med til at hjælpe.

Klik på linket for at starte spørgeskemaet:

http://survey.djh.dk/opinio/s?s=1036

Hvis i har nogle spørgsmål kan i skrive til os på mail chklausen@mail.djh.dk, vlindeloff@mail.djh.dk eller gjorgensen@mail.djh.dk

Med venlig hilsen Cille Hannibal, Gitte Jørgensen og Vilhelm Lindeloff

Reputation point: 0

Geografisk sted: Århus C

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

I er helt galt på den :wink:
Der er INGEN vejledning i brug af medikamenter på dette board.
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Læs boardets regler. Man må gerne diskutere doping herinde, men man må ikke vejlede på nogen måde.

Stedet i leder efter er nok rettere bodyhouse.dk :)
Profit before people!
Brugeravatar

så er der svaret på spørgeskemaet. Men tror også det mere er BodyHouse.dk i skal kigge på.

Jeg har i hvertfald ikke set noget om AS herinde.
Brugeravatar

Træner her: Rasmus Rask Kollegiets jernhule

Kostplan: Vis kostplan

hvis man læser jeres spørgeskema igennem, lyder det som om i tror at den her side er en stor AS bule, no offence.

personligt synes jeg det kunne være fedt at der blev sat mere lys på bodybuilding i dk, synes bare det er trist at medierne altid vælger at belyse det negativt via. AS og ligende - istedet for at vise de mange gode sider.

jeg har svaret på spørgsmålene, men som andre har skrevet, så er bodyhouse nok et bedre sted for sådan et spørgeskema.

/Kirk
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor.
- Vince Lombardi

Geografisk sted: Aalborg

Hej

Der er nogle "småting", jeg lige lagde mærke til ;)

FX.
Hvis ja til spørgsmål 4, hvor mange gange har du været på hormonkur?

Men så vidt jeg kan se er spørgsmål 4 om postnummer?

8. Hvor meget tid bruger du på hjemmesiden bodybuilding.dk?
1 gang om måneden eller mindre
1 gang om ugen
Et par minutter om dagen
1 time om dagen
Mere end 1 time om dagen

1 hvad? Jeg kan regne ud at der er tale om en time, men det bør I måske have tilføjet til de første to svarmuligheder.

Derudover får jeg indtrykket af, at I intet ved om hvad bodybuilding.dk står for. Det er måske noget I bør have undersøgt før I udformede et spørgeskema.

Lige nogle råd fra mig af :)

Venligst.

Har lige kigget jeres spørgeskema igennem. Hvad med at i i en periode prøvede at kigge lidt rundt her på sitet, istedet for per automatik at formode, at der bliver vejledt om steroider herinde? I min tid herinde har jeg kun set vejledning 1 eller 2 gange fra nye brugere som ikke kendte til sitets regler, hvorefter deres indlæg straks blev slettet og de fik en advarsel.

Hvis den her opgave er så vigtig for jer, så sæt jer dog ind i tingene :) Havde i gjort det, ville i nok heller ikke have befundet jer på dette site.

Til sidst vil jeg gerne ønske jer held og lykke med opgaven. Igen vil jeg gerne lige påpege at bodyhouse.dk nok er et meget bedre sted for jer... Men dette havde i nok også vist hvis i var lidt mere seriøse omkring jeres opgave ;)

Mvh Gunni :)
Profit before people!
Brugeravatar

Det er dejligt at vide at fremtidige journalister, som engang kommer til at skulle oplyse og informere læsere, ikke bare drager forhastede konklusioner, men virkelig undersøger tingene til grunds først... :roll:
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh

Hej alle.

Tak fordi i giver jer tid til at sætte os lidt på plads. I har fuldstændig ret i at vi ikke ved meget (noget) om bodybuilding. Undersøgelsen her er et forsøg på at forstå en smule mere. En slags for research. Og tak fordi vi er blevet så meget klogere. Nu ved vi at bodyhouse.dk er et mere oplagt forum at lægge den slags rundspørge ud på. Dog tænkte vi at det kunne være der var nogle af de samme brugere på begge sider.

Håber i kan bære over med vores uvidenhed.

Hilsen de journaliststuderende...

Geografisk sted: Århus C

Cille Hannibal skrev:Hej alle.

Tak fordi i giver jer tid til at sætte os lidt på plads. I har fuldstændig ret i at vi ikke ved meget (noget) om bodybuilding. Undersøgelsen her er et forsøg på at forstå en smule mere. En slags for research. Og tak fordi vi er blevet så meget klogere. Nu ved vi at bodyhouse.dk er et mere oplagt forum at lægge den slags rundspørge ud på. Dog tænkte vi at det kunne være der var nogle af de samme brugere på begge sider.

Det er der skam også, det er bare ikke folk der fumler rundt med diverse medikamenter eller hvert fald ikke folk der snakker åbent om deres brug her på boardet.

Folk her inde vil med glæde hjælpe med stort set alt, en af undtagelserne er så bare ved vejledning af doping. Men informationer omkring produkter o.l kan i sagtens få hjælp med.

Ps., jeg har svaret i undersøgelsen og jeg vil næsten gætte mig til med sikkerhed, at i får mange ens-besvarelser har fra sitet af.

Jacob.

Geografisk sted: Esbjerg.

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 140.00

Cille Hannibal skrev:Hej alle.

Naturligvis kan vi det - det er jo et årligt tilbagevendede fænomen når de kommende journalister skal skrive opgave... Her står doping, hooliganisme, vold og andre sensationsemner jo oftest for skud - det er det samme hvert forår, men pøj pøj med det...
176 !
Brugeravatar

Geografisk sted: London

Galleri: Vis galleri (2)

Mr. Jingles skrev:Naturligvis kan vi det - det er jo et årligt tilbagevendede fænomen når de kommende journalister skal skrive opgave... Her står doping, hooliganisme, vold og andre sensationsemner jo oftest for skud - det er det samme hvert forår, men pøj pøj med det...

Ja at tænke sig at leve i en verden, hvor journalister rent faktisk lavede et grundigt forarbejde inden de gik "i felten". Det skema er vist en OM'er #-o
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00