Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1320
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1318

Følg bodybuilding.dk på

hjælp til symetri

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey BB.dk jeg er 17 år og har trænet i center i ca 8 mdr og ellers lavet en masse bodyweight øvelser siden 4 klasse før jeg startede i center, men jeg står m,ed det her problem at min venstre triceps, bag skulder og brystkasse er lidt bagefter. jeg kunne forestille mig jeg skulle kører iso øvelser i venstre side, men jeg mangler lidt nogle gode øvelser til de områder som jeg omtaler, da de jo helst kun skulle ramme i venstre side for at få min venstr side med.

- min højre arm måler 40 cm mens min venstre ligger på 38-39 cm, det lyder ikke af meget, men det er noget der kan mærkes og ses på bredden af triceps fra siden af. skulder og bryst har jeg ikke mål af men det er også tydligere end armene.

håber i kan hjæpe og give nogle gode råd til at få min venstre side med :)
Bestrong - Be Natural

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

du ku osse bare sætte vægten efter hvad din venstre kan klar og så vente til den følger med :) ?

Reputation point: 40

Træner her: Mana Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 125.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Ren og skær gener

det jo bare det at jeg er som sådan ikke svagere i venstre side, jeg har bare ikke samme masse som i højer side:S

og med hensyn til gener, variere det så ikke kun fra person til person, eller kan det os variere fra den ene side til den anden?:O
Bestrong - Be Natural

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00

A.T.P skrev:det jo bare det at jeg er som sådan ikke svagere i venstre side, jeg har bare ikke samme masse som i højer side:S

og med hensyn til gener, variere det så ikke kun fra person til person, eller kan det os variere fra den ene side til den anden?:O

Ideen med at træne den ene side hårdere er fristende, men det bliver meget let noget pølle. Det vil sandsynligvis bare ændre endnu mere på symmetrien, bla fordi det vil gøre det endnu sværere for dig at løfte ens i begge sider når din venstre side er mere træt end din højre.

Tag i stedet og fokuser benhårdt på korrekt udførsel, og sæt vægten efter den svageste kropsdel. Så følger symmetrien relativt hurtigt efter.
"i skal spise ornligt"
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Fitness World Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 121.00
- Dødløft: 175.00

G.I Joe skrev:du ku osse bare sætte vægten efter hvad din venstre kan klar og så vente til den følger med :) ?

This
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 90.00

Galleri: Vis galleri (2)

Når du ikke har trænet længere tid end 8 måneder vil jeg mene du bare skal fortsætte som du indtil videre har gjort, men fokusere ekstremt meget på teknik og udførsel. mange, (inklusive undertegnede) har tendens til at til at trække mere med den ene side mere end den anden, hvilket kan være svaret på dit problem. du kan jo håbe på det så udligner sig over tid, og hvis ikke, så tage den derfra.

har selv samme "problem" med at højre bryst er mindre end venstre, men lige stærke, men det er dog fordi min rygsøjle er pilskæv :´)
Brugeravatar

Reputation point: 35

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster