Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Thegame skrev:Min egen personlige energidrik (som er MEGET billig at lave), indeholder:
Koffein
Dextrose
Taurin
L-tyrosin
Alle pulvere blandes sammen så man ved præcis hvor meget der er i hver scoop. Jeg bruger selv ca. 200 mg koffein per scoop (Så at der i f.eks. 20 gram pulver er 200 mg koffein).

Carsten2002 skrev:Thegame skrev:Min egen personlige energidrik (som er MEGET billig at lave), indeholder:
Koffein
Dextrose
Taurin
L-tyrosin
Alle pulvere blandes sammen så man ved præcis hvor meget der er i hver scoop. Jeg bruger selv ca. 200 mg koffein per scoop (Så at der i f.eks. 20 gram pulver er 200 mg koffein).
Det ikke smart. Du kan risikere en dag at tage et scoop der ikke er blandet ordenligt sammen og ende med en meget større, og potentielt farlig, dosis koffein end du regnede med.

Carsten2002 skrev:Thegame skrev:Min egen personlige energidrik (som er MEGET billig at lave), indeholder:
Koffein
Dextrose
Taurin
L-tyrosin
Det ikke smart. Du kan risikere en dag at tage et scoop der ikke er blandet ordenligt sammen og ende med en meget større, og potentielt farlig, dosis koffein end du regnede med.

mati96 skrev:har kali muscle ikke lavet sådan en energi dreng som kun bestod af 2 ting ?

louisehillestrøm skrev:Hans lille spørgsmål gik så ud på, om man ikke kunne lave sin egen energidrik til de lange cykelture. Han er ikke stor fan af en masse fancy noget, som man kan købe.
JeppN skrev:Redbull gir vinger?

ChristianR skrev:louisehillestrøm skrev:Hans lille spørgsmål gik så ud på, om man ikke kunne lave sin egen energidrik til de lange cykelture. Han er ikke stor fan af en masse fancy noget, som man kan købe.JeppN skrev:Redbull gir vinger?
Bodybuilding.dk - Good at understanding questions

Stenalt skrev:Er det type 1 diabetes? Hvis ikke har han ikke brug for ekstra kulhydrat når turene ikke er længere.
Ellers bare noget maltodextrin i noget vand. Alternativt have lidt mad med.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster