Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1578
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1576

Følg bodybuilding.dk på

hjemmelavet nupo-kur...?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Min veninde vil meget gerne smide et par hurtige kg. Jeg synes ikke hun er overvægtig, men er blevet lidt 'blød' og kvabset i det. Jeg har selvfølgelig fortalt hvad jeg ved om kost and such, men hun gider ærlig talt ikke sætte sig for meget ind i det, da hun bare vil smide et par hurtige kg og så ellers leve som hun altid har gjort, dog med lidt mindre usundheder. Det skal samtidig siges at hun normalt lever fornuftigt og de 5kg ekstra der har sat sig, har sneget sig på i løbet af mange år. Derfor vil hun gerne gøre det hurtigt og konsekvent og valget er faldet på en crash-course-nupo-kur.
Men nupo er jo pisse-dyrt, så mit spørgsmål er om man ikke kunne lave sin egen nupo-kur ud fra proteinpulver el. gainer og så ellers sørge for at få sine vitaminpiller. Jeg tænker lidt i retning af V-diet. Nogen der har nogen forslag?

Reputation point: 45

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Du sagde det selv. V-diet :)
Overthinkers are rarely those who train hard enough to actually get results

Reputation point: 0

Træner her: Anger Mangement

Logbog: Vis logbog

Men tror du hun kan 'overleve' på en v-diet? Min bekymring er at nupo trods alt er både proteiner, kylhydrater og lidt fedt, samt indeholder vitaminer. Hvorimod en v-diet er strightly prots og piller.

murdockrates skrev:Men tror du hun kan 'overleve' på en v-diet? Min bekymring er at nupo trods alt er både proteiner, kylhydrater og lidt fedt, samt indeholder vitaminer. Hvorimod en v-diet er strightly prots og piller.

Well. Det er sådan noget der afhænger af hvem personen er. Så det kan jeg ikke rigtigt svare på.
Overthinkers are rarely those who train hard enough to actually get results

Træner her: Anger Mangement

Start med at ruske lidt i hende. Siden hun lever nogenlunde fornuftigt, skal du fortælle hende at hun bare skal leve lidt mere fornuftigt. Så slipper hun for at bekymre sig om disse få kilo, som sjovt nok har sneget sig på.
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Power Gym
Aalborg Styrkeløfter Klub

Nu når hun ikke gider at sætte sig ind i kost og motion, kunne en helt anden løsning jo være, at sætte fælder op i klædeskabet. Jeg hader virkelig også når kaloriedyrene har sneget sig derind om natten og syet mit tøj om. Forfærdelige bæster! Det er altså uretfærdigt, bum og pludselig er man gået en størrelse op og man så det bare ikke komme.
Brugeravatar

Træner her: WT Center

Sjovt.
Du må forstå at alle ikke er så kost/træningsfokuserede som os herinde. Som jeg skrev tidligere, har det taget MANGE år for hende at tage de 5kg(cirka) på, hvilket betyder at hun normalt ligger omkring sit ligevægtsindtag. Hun vil bare gerne smide hvalpefedtet igen. Da hun overhovedet ingen interesse har for at træne eller tælle kcals, har hun valgt den hårde vej og besluttet at leve spartansk i en kort periode og derefter leve som hun plejer med lidt færre usundheder. Jeg kan udemærket forstå at det kan virke uoverskueligt at begynde at tælle kcals når hun i bund og grund er røv ligeglad med tankerne bag og bare vil smide et par hurtige kg.

mind_body_soul skrev:Nu når hun ikke gider at sætte sig ind i kost og motion, kunne en helt anden løsning jo være, at sætte fælder op i klædeskabet. Jeg hader virkelig også når kaloriedyrene har sneget sig derind om natten og syet mit tøj om. Forfærdelige bæster! Det er altså uretfærdigt, bum og pludselig er man gået en størrelse op og man så det bare ikke komme.

:lol:
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Power Gym
Aalborg Styrkeløfter Klub

murdockrates skrev:Sjovt.
Du må forstå at alle ikke er så kost/træningsfokuserede som os herinde. Som jeg skrev tidligere, har det taget MANGE år for hende at tage de 5kg(cirka) på, hvilket betyder at hun normalt ligger omkring sit ligevægtsindtag. Hun vil bare gerne smide hvalpefedtet igen. Da hun overhovedet ingen interesse har for at træne eller tælle kcals, har hun valgt den hårde vej og besluttet at leve spartansk i en kort periode og derefter leve som hun plejer med lidt færre usundheder. Jeg kan udemærket forstå at det kan virke uoverskueligt at begynde at tælle kcals når hun i bund og grund er røv ligeglad med tankerne bag og bare vil smide et par hurtige kg.

Nej og alle behøver da heldigvis heller ikke gå lige meget op i det. Men nu vælger du at spørge på et træningsforum hvor flertallet altså er rimelig fokuseret på netop den del. Hvis du forventer stående bifald over en nupokur tror jeg et sted som oestrogen.dk ville passe bedre. Det er muligt din veninde ikke vil sætte sig ind i kost og bare gerne vil tabe sig lidt kg hurtigt. Men de 5 kg, som muligvis har taget årevis om på mystisk vis at snige sig ind på hende, vil jo bare komme igen. Hvis det bare drejer sig om at smide et par kg hurtigt og hun ellers er ligeglad. ville det da være lige så brugbart at anbefale nupo som at sige hun skulle spise en dårlig østers.
Brugeravatar

Træner her: WT Center

Hvad ligger til grundlag for din hovne tone? Både hun og jeg ved hvorfor hun har taget på og jeg har på intet tidspunkt nævnt at kg'erne skulle være mystiske, pludselig poppet på eller andet. Jeg har derimod allerede to gang tidligere forklaret at de har sat sig over laaang tid og hun nu synes at det er for meget. Og mange tak for at påpege at dette er et træningsforum - trods min hyppige aktivitet her, var det gledet min næse forbi. Jeg spørger ikke til kostråd, therma power, magiske te-slankekure eller andet, men derimod hvordan/om man kan lave sin egen nupokur, da nupo er et dyrt produkt.

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster