Jeg er 17 år, 180cm høj, med en fedtprocent på 17.
Jeg sidder i det problem, at jeg ikke ved om jeg enten skal i kalorieoverskud eller underskud.
Eftersom jeg har det høje fedtprocent, er jeg usikker på om jeg skal bulke, eller cutte da der egentlig ikke er rigeligt muskelmasse at "cutte på"
Jeg har før gået fra 86kg, hvor jeg havde en fedtprocent på 23, ned til 72kg, her før sommerferien. Da, så jeg meget smal og tynd ud med nærmest ingen markeringer. Nu er jeg så op på de 78kg med 17%. Er steget markant i hvor meget jeg kan løfte. Men min krop viser ingen tegn på det, bortset fra armene, som er dejlig godt pumpet. Stadig ser jeg mig som "tyndfed" og savner noget fylde.
Det er sådan at jeg har fedt steder og andre steder ikke. Har det såkaldte "belly fat" og sådan rundt om livet. Mine lår og baller har en god størrelse. Men især maven og bryst er jeg meget utilfreds med. Vennerne bliver tit overrasket, hvor slatten min krop egentlig er, for sådan ser det ikke ud, når jeg enten har en trøje eller tshirt på for så ser jeg meget fast og markeret ud.
Så gutter! Nu vil jeg for alvor igang med at få bygget mig selv. Men spørgsmålet er hvordan?
Jeg tænker selv at jeg vil få mig på et 300kcal overskud, ved at spise sundt - og få trænet!
Men hva tænker i?