har en ven der træner fx. skulder mandag tirsdag, arme onsdag torsdag osv..
Holder det??
Han er sku blevet stor

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Daviid0z skrev:Ja jeg mener at han træner den samme muskelgruppe 2 dage i træk, også næste muskelgruppe 2 dage i træk osv.. Og han træner hele kroppen.
Ved bare ikk hvad det bedste er, nogen sagde engang 3 split, nu hører jeg 2-split gir mest masse altså end hvis man træner 3-split eller andet, på samme træningsperiode..

flamingopikken skrev:Det virker ret besynderligt.
Hvis han træner samme muskelgruppe to dage i træk, kommer det jo til at tage to uger at komme hele kroppen igennem. Det lyder ikke som et særligt frekvent program - ikke at det betyder alt, men det er en ret vigtig faktor imo.

Krestnk skrev:Musklerne får heller ikke tid til at restituere ved at træne samme muskelgruppe 2 dage i træk.

Hill skrev:flamingopikken skrev:Det virker ret besynderligt.
Hvis han træner samme muskelgruppe to dage i træk, kommer det jo til at tage to uger at komme hele kroppen igennem. Det lyder ikke som et særligt frekvent program - ikke at det betyder alt, men det er en ret vigtig faktor imo.
Det kan vi jo ikke vide - det kommer jo an på hvordan han har delt sin træning op - jeg tror bare det skal opfattes som et eksempel. Men hvis han fx kører 3-split og træner hver dag kommer han jo hele kroppen igennem hver sjette dag - faktisk vil samme muskelgruppe blive trænet igen efter 5 dage på den måde - altså 4 hvile dage til hver muskelgruppe - herefter får den tæsk i 2 dage i træk.
Jeg syntes ikke helt man kan sige, at det er en dårlig måde at træne på før vi har set hele programmet.

flamingopikken skrev:Hill skrev:flamingopikken skrev:Det virker ret besynderligt.
Det kan vi jo ikke vide - det kommer jo an på hvordan han har delt sin træning op - jeg tror bare det skal opfattes som et eksempel. Men hvis han fx kører 3-split og træner hver dag kommer han jo hele kroppen igennem hver sjette dag - faktisk vil samme muskelgruppe blive trænet igen efter 5 dage på den måde - altså 4 hvile dage til hver muskelgruppe - herefter får den tæsk i 2 dage i træk.
Jeg syntes ikke helt man kan sige, at det er en dårlig måde at træne på før vi har set hele programmet.
Manden siger hans ven træner samme muskelgruppe 2 dage i træk, og han træner hele kroppen. Det kan selvfølgelig være mig der misforstår det, men umiddelbart vil det se sådan ud:
Mandag: Ben
Tirsdag: Ben
Onsdag: Bryst
Torsdag: Bryst
Fredag: Arme
Lørdag: Arme
Søndag: Skuldre
Mandag 2: Skuldre
Tirsdag 2: Ryg
Onsdag2: Ryg
osv.
Og jo altid interessant at se en anden måde at gøre det på