Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69644 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1714
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1712

Følg bodybuilding.dk på

Hormon analyse, hvor?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hey,

Hvor kan man få foretaget en analyse af ens hormonprofil uden efterfølgende kosultation/vejledning? Hvis jeg googler, kommer der forskellige tilbud op, der alle indeholder vejledning. Det er jeg dog ikke interesseret i, da jeg får den andetsteds..

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvilke hormoner vil du have tjekket? Tag en snak med din læge om en blodprøve, og sig at du gerne vil betale udgifterne dertil.

Biosignature og lignende er det pureste lort.
Mvh Nikolaj Bach
Co-Admin på bb.dk
Skribent på bb.dk og bodylab.dk

Støt dem, der støtter os:
Bodyman Bodylab

Personlig træning i Aalborg I Personlig træning Online I Facebook
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2008
Administrator

Reputation point: 675

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 50.40
- Squat: 37.00
- Dødløft: 75.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Min erfaring er, at du skal have en virkelig god grund til det. Jeg har endnu tilgode at opleve en læge, som har været villig til at gøre det - selv mod betaling.
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Ok, tak!

Lyder godt med egen læge og sige at man gerne vil betale selv. Ellers har jeg lige hørt at dette skulle være ok:
http://lasermedical.dk/klinikkens-ydelser-og-priser/

(testost., østradiol, DHEA, SHBG, IGF-I,PSA, Melat.) for 1600 kr. Det er vel ikke så galt?

Garik skrev:Min erfaring er, at du skal have en virkelig god grund til det. Jeg har endnu tilgode at opleve en læge, som har været villig til at gøre det - selv mod betaling.

HovGarik, så ikke lige dit indlæg... Jeg tror også umidelbart min læge ville være negativt indstillet.. Og det er egentlig rarest ikke at skulle sidde og forsvare sig selv, men bare få det gjort i good vibes..

Det er ikke den offentlige sundhedssikrings opgave at tilfredsstille fitnessentusiasters nysgerrighed ved blodprøver, men at behandle sygdomme og fremme sundhed.

Jeg brugte ikke mere end et minut på at browse Lasermedicals hjemmeside, men hvis der er tale om en BLODPRØVEANALYSE og ikke spyt, så er 1600 kr en fin pris NÅR IGF1 er inkluderet.

You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

SandyFrink skrev:Det er ikke den offentlige sundhedssikrings opgave at tilfredsstille fitnessentusiasters nysgerrighed ved blodprøver, men at behandle sygdomme og fremme sundhed.

Jeg brugte ikke mere end et minut på at browse Lasermedicals hjemmeside, men hvis der er tale om en BLODPRØVEANALYSE og ikke spyt, så er 1600 kr en fin pris NÅR IGF1 er inkluderet.

Tak :-)

Jeg er ikke fitnessentusiast, men prøver at fremme sundhed. Så lægen burde næsten forære mig den ;-)

zikzak skrev:
SandyFrink skrev:Det er ikke den offentlige sundhedssikrings opgave at tilfredsstille fitnessentusiasters nysgerrighed ved blodprøver, men at behandle sygdomme og fremme sundhed.

Jeg er ikke fitnessentusiast, men prøver at fremme sundhed. Så lægen burde næsten forære mig den ;-)

Nej. I et bredt populationsperspektiv giver det generelt ikke mening at give blodprøver uden indikation. Det er ikke min subjektive opfattelse, men en egentlig kendsgerning.

Var man rigmand med concierge læge ville det være en anden snak, men det er også en anden setting med andre overvejelser.

Hvis du i øvrigt var hypogonadal ville du formentligt have substantielle symptomer.

MVH
Supertrainer
SandyFrink
Value bb.dk member
Concierge Personal Trainer
Honorary BB.dk contributor
Blogger
Cand.jur
Social activist
BB.dk Trustee
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

SandyFrink skrev:
zikzak skrev:

Nej. I et bredt populationsperspektiv giver det generelt ikke mening at give blodprøver uden indikation. Det er ikke min subjektive opfattelse, men en egentlig kendsgerning.

Var man rigmand med concierge læge ville det være en anden snak, men det er også en anden setting med andre overvejelser.

Hvis du i øvrigt var hypogonadal ville du formentligt have substantielle symptomer.

MVH
Supertrainer
SandyFrink
Value bb.dk member
Concierge Personal Trainer
Honorary BB.dk contributor
Blogger
Cand.jur
Social activist
BB.dk Trustee

Jeg er fuldstændig enig. Og min kommentar var blot en joke ift. at "fremme sundhed" kan opfattes meget bredt :-)
For mig er det ren nysgerrighed. Samt reelle overvejelser ift. libido. Ligeledes overvejer jeg at udføre Fast Mimicking Diet regelmæssigt (måske 3-4 gange årligt) og i den forbindelse ville det blot være interessant at se indvirkningen af dette.

Fortæl endelig om din erfaring hvis du vælger at få en analyse :)

Er der nogle herinde der kender til Klinikker i jylland eller på fyn der tilbyder Hormon analyse?
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar

Reputation point: 285

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00