Evt nogle der har erfaringer med dette?
evt Post program!
Alt hjælp kan bruges.
Mange tak på forhånd

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Thomas Jagd skrev:Bare husk at det slet ikke har noget at gøre med HST mere så. Hele grundprincippet i HST er at hver enkelt muskel rammes hver 48-72 time. Det gør man ikke i hverken 2-split eller 3-split.

8800 skrev:Thomas Jagd skrev:Bare husk at det slet ikke har noget at gøre med HST mere så. Hele grundprincippet i HST er at hver enkelt muskel rammes hver 48-72 time. Det gør man ikke i hverken 2-split eller 3-split.
I et 2-split rammer man da musklen hver 48. time?

Thomas Jagd skrev:8800 skrev:Thomas Jagd skrev:Bare husk at det slet ikke har noget at gøre med HST mere så. Hele grundprincippet i HST er at hver enkelt muskel rammes hver 48-72 time. Det gør man ikke i hverken 2-split eller 3-split.
Det er iøvrigt hver 36-48. time der er HST anbefalingen. Jeg vrøvler.
Men i et 2 split er der nu enten 72 eller 96 timer mellem hvert pas.
Mandag: bryst, skulder, triceps
Tirsdag: ben, ryg, biceps
Torsdag: som mandag
Fredag: som tirsdag
Fra mandag til torsdag er der altså 72 timer, og fra torsdag til mandag 96 timer

8800 skrev:Thomas Jagd skrev:8800 skrev:Thomas Jagd skrev:Bare husk at det slet ikke har noget at gøre med HST mere så. Hele grundprincippet i HST er at hver enkelt muskel rammes hver 48-72 time. Det gør man ikke i hverken 2-split eller 3-split.
Det er iøvrigt hver 36-48. time der er HST anbefalingen. Jeg vrøvler.
Men i et 2 split er der nu enten 72 eller 96 timer mellem hvert pas.
Mandag: bryst, skulder, triceps
Tirsdag: ben, ryg, biceps
Torsdag: som mandag
Fredag: som tirsdag
Fra mandag til torsdag er der altså 72 timer, og fra torsdag til mandag 96 timer
Men 2-split kan vel sagtens trænes mandag, tirsdag, onsdag, torsdag osv...? Så er der jo netop kun 48 timer.

Nis skrev:kan det egentligt anbefales at træne hver dag med 2 split? Ikke i HST, men bare generelt?
Da jeg trænede 2 split, kørte jeg med 1 hviledag for hver 2 trænings dage.. dvs. Træning, træning, hvilde træning træning osv
Eller er den "standard" løsning med 4 træningsdage om ugen den bedste?...

Nis skrev:Også hvis man holder én Pause dag mellem hvert split? så får den jo stadig én dags restitution imellem hvert pas.

Misterhamper skrev:Nis skrev:Også hvis man holder én Pause dag mellem hvert split? så får den jo stadig én dags restitution imellem hvert pas.
Du ser jo folk få fremgang med 2-split - så virker det

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster