Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Michael89 skrev:Velkommen til:)
Det ser godt ud og fornuftig træning du får fyret af! du er bomstærk, du ånder snart Bondi i nakken![]()
Jeg fik ikke fat i hvilket program du kører?
Jeg vil foreslå at du dropper smith stativet hvis det er muligt (her tænker jeg mest på yates row) find stang og løft afsted!
Held og lykke med det hele...
)

Haha nah, er ret weak, men arbejder på sagen. ;) Prøver så vidt muligt også at undgå det. Men squat er jeg nødt til at køre der i. Yates kører jeg for så vidt muligt ikke der i.

Hr Larsen skrev:Tillykke med loggen.
Haha nah, er ret weak, men arbejder på sagen. ;) Prøver så vidt muligt også at undgå det. Men squat er jeg nødt til at køre der i. Yates kører jeg for så vidt muligt ikke der i.
Hvorfor kan du ikke køre fri-squat? Og hvorfor kører du ikke altid Yates med frie vægte?

King of the Curl Machine skrev:har haft samme problem, men prøv at køre hammercurls istedet (alm. curls, men istedet for at twiste håndfladerne så de vender ind mod kroppen i toppen af øvelsen, køres den med håndfladerne vendt mod hinanden gennem hele øvelsen) det hjælper mig meget når jeg gider at lave curls

MC skrev:Tillykke med loggen Hulck! God indledning du har fået lavet dig

Yes!!

Men her kommer lidt updates..
Så træningen ryger nok på en pause den her uge, og så vil jeg til at træne hjemme igen da mit medlemskab i centret snart udløber.. Så kommer efterårsferien, og den vil jeg bruge på at finde ud af hvordan mine løft ligger derhjemme i forhold til i centret. Efter efterårsferien vil jeg så køre en HST-cyklus, bare for at prøve det .. 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster