Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hexi skrev:Nu har jeg hørt/læst det her flere gange med, at hvis man spiser en normal kost der også indeholder korn, mælkeprodukter og bælgfrugter, så vil man tabe sig hvis man begynder at spise paleo uden at skulle tænke over hvor meget man spiser. Der bliver sagt: Dette her må du spise på paleo og du må spise så meget af det du vil for den sags skyld, og alligevel taber du dig.
Men hvad hulen er så magisk ved hulemandskost?! Er overbevist om at der skal et underskud af kalorier til før man taber sig?

SienZ skrev:Hexi skrev:Nu har jeg hørt/læst det her flere gange med, at hvis man spiser en normal kost der også indeholder korn, mælkeprodukter og bælgfrugter, så vil man tabe sig hvis man begynder at spise paleo uden at skulle tænke over hvor meget man spiser. Der bliver sagt: Dette her må du spise på paleo og du må spise så meget af det du vil for den sags skyld, og alligevel taber du dig.
Men hvad hulen er så magisk ved hulemandskost?! Er overbevist om at der skal et underskud af kalorier til før man taber sig?
Uden at have sat mig ind i det virker det vel som Atkins.
Dvs. du får ikke noget/næsten intet kulhydrat, og derfor stiger insulinniveauet ikke, og du kan derfor spise store mængder mad, uden at tage på af det.

PeterFDK skrev:Nu vil jeg starte med at sige at jeg selv lever efter paleo-principperne, har læst en del om det på nettet og ejer et par bøger om emnet.
Nej, der er ikke noget magisk ved paleo. Det er ikke en mirakel-kur, blot en meget fornuftig måde at spise på, som på alle måder har været god for mig. Både mht. vægttab og sundhed.
Grunden til at du taber dig, med mindre du æder helt ekstremt, er at insulinniveauet holdes nede grundet fraværet at bla. stivelsesholdige kulhydrater og raffinerede kulhydrater.

SienZ skrev:Hexi skrev:Nu har jeg hørt/læst det her flere gange med, at hvis man spiser en normal kost der også indeholder korn, mælkeprodukter og bælgfrugter, så vil man tabe sig hvis man begynder at spise paleo uden at skulle tænke over hvor meget man spiser. Der bliver sagt: Dette her må du spise på paleo og du må spise så meget af det du vil for den sags skyld, og alligevel taber du dig.
Uden at have sat mig ind i det virker det vel som Atkins.
Dvs. du får ikke noget/næsten intet kulhydrat, og derfor stiger insulinniveauet ikke, og du kan derfor spise store mængder mad, uden at tage på af det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster