Det er primært røv, ben, mave og arme...jeg træner kun med stang og håndvægte.
Har trænet før men pga af barn er der gået lidt tid uden hård træning men kun moderat motion for vedligeholdelse.
Så hjælp til konkret program.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
Mus skrev:Jeg søger et hårdt træningsprogram der giver mig min gamle markering tilbage på få uger.
Har trænet før men pga af barn er der gået lidt tid uden hård træning men kun moderat motion for vedligeholdelse.

Mus skrev:Ja klart...men trænger til nogle gode øvelser...noget nyt input. Squat _ ja det gør jeg og lunge men ellers nogle gode øvelser som virkelig sparker røv!!!

cj8000 skrev:Eneste måde at blive markeret på er ved at tabe fedtmasse, så man kan se muskelmassen som sidder inden under

Biiver skrev:cj8000 skrev:Eneste måde at blive markeret på er ved at tabe fedtmasse, så man kan se muskelmassen som sidder inden under
Passer ikke.
Man bliver også markeret ved at få større muskelmasse.

Så flytter lige det her til det rigtige forum 

Siberia skrev:Prøv Bulgarian squats (single leg split squat) med belastning - går lige i numsen

cj8000 skrev:Mus skrev:Jeg søger et hårdt træningsprogram der giver mig min gamle markering tilbage på få uger.
Eneste måde at blive markeret på er ved at tabe fedtmasse, så man kan se muskelmassen som sidder inden underSå igang med fornuftig diæt sammen med træning selvfølgelig

jumburr skrev:cj8000 skrev:Mus skrev:Jeg søger et hårdt træningsprogram der giver mig min gamle markering tilbage på få uger.
Eneste måde at blive markeret på er ved at tabe fedtmasse, så man kan se muskelmassen som sidder inden underSå igang med fornuftig diæt sammen med træning selvfølgelig
Jeg har hørt at man skal spise kreatin ? Kan det passe, fordi kreatin det forbrænder fedtet, så at man bliver markeret hurtigere.
Dette(kreatin) forlænger musklens evne til at opretholde anaerobt arbejde, så man bliver i stand til at tage flere gentagelser med samme vægt, før man når træthedsgrænsen. Så kort fortalt, så har kreatin den funktion at det kan ”genoplade” det energiholdige ”batteri” som er kroppens primære energikilde, nemlig ATP.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster