Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

nazcov skrev:Det er et fint indtag, nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad din vægt, er, men udfra at du er 15 år (evt. 16) ser det okay ud..

nosebiter92 skrev:nazcov skrev:Det er et fint indtag, nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad din vægt, er, men udfra at du er 15 år (evt. 16) ser det okay ud..
Hvorfor tror du jeg er 15?Jeg er 17, 182 cm høj og vejer 76 kg...

nosebiter92 skrev:nazcov skrev:Det er et fint indtag, nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad din vægt, er, men udfra at du er 15 år (evt. 16) ser det okay ud..

nazcov skrev:nosebiter92 skrev:nazcov skrev:Det er et fint indtag, nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad din vægt, er, men udfra at du er 15 år (evt. 16) ser det okay ud..
Det var bare lidt simpel matematik udfra dit nick ;)

Happy skrev:drop mælken...brug vand..optager du hurtigere..
tag 60 gram pulver og 2 bannaer.
20 gram svare til en på 40 kg..

Happy skrev:drop mælken...brug vand..optager du hurtigere..

nosebiter92 skrev:Happy skrev:drop mælken...brug vand..optager du hurtigere..
Jeg kan ikke få proteinpulver ned med vand, det smager simpelthen bare så dårligtMit proteinpulver er jordbær smag så, det bliver bare rigtig klamt...
Til de andre: Jeg får rigeligt med protein (2x kropsvægt) i løbet af dagen, så det er ikke det, det skal komme an på...

Rosendal skrev:nosebiter92 skrev:Happy skrev:drop mælken...brug vand..optager du hurtigere..
Jeg kan ikke få proteinpulver ned med vand, det smager simpelthen bare så dårligtMit proteinpulver er jordbær smag så, det bliver bare rigtig klamt...
Til de andre: Jeg får rigeligt med protein (2x kropsvægt) i løbet af dagen, så det er ikke det, det skal komme an på...
Så må du ud og teste andre mærker.. smagen variere meget mellem mærkerne!
Bruger selv dymatize, hvilket smager lækkert med vand..
Men ud og teste alle smagsløg er forskellige..

nosebiter92 skrev:Rosendal skrev:nosebiter92 skrev:Happy skrev:drop mælken...brug vand..optager du hurtigere..
Hvilken smag har din? neutral?

J-S-O skrev:nosebiter92 skrev:Rosendal skrev:nosebiter92 skrev:Happy skrev:drop mælken...brug vand..optager du hurtigere..
Hvilken smag har din? neutral?
Nu er alle smagsløg rigtig nok forskellige, men det undrer mig alligevel lidt at folk ikke kan sluge en proteinshake? Jeg mener, shaken skal jo ikke nydes, den skal jo bare lige ned i løgneren: jeg kan uden problemer får en shake med neutral (hvilket smagen ikke er) ned - dette gælder ligeledes for jordbær, chokolade og banan...

Jyden86 skrev:Mht. mad efter træning, spiser jeg omkring 150Gram tun i vand og ca. 200gram ris.
Hvis du blander tun'en op med lidt ketchup smager det faktisk udemærket.
Det vil give dig et stort protein indtag samt nogle kulhyfrater.
Jeg plejer at tage en proteinshaker ½ time efter jeg har spist ris/pasta og tun, da den helst skal tages på rimelig tom mave.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster