Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1080
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1078

Følg bodybuilding.dk på

Hurtigste & Effektiveste måde at tabe sig på?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej

Jeg har fået meget hjælp til min træning af jer og var virkelig glad for det. Nu er problemet sådan at vi skulle flytte og jeg måtte vente med at træne. Efter vi fik flyttet fandt jeg et lille fitness center og de havde ALLE delte meninger. Det var ikke til at finde hovde og røv i noget som helst.

Min bmi er 21, 6 og jeg vil have et vaskebræt. Det kræver jeg smider noget fedt, jeg har ingen ide om hvor meget fedt derfor springer jeg ud i mit eget biksemad. Jeg vil have den mest effektive kur og vælger derfor kun at spise 5 stykker brød uden smør kun en rullepølse på og vand. Det er måske dumt, men leder efter en hurtig vej, eller ihvertfald hurtigter. Jeg løber og træner hverdag.

Vil jeg kunne tabe mig godt? Er det effektivt?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Som alle andre vil sige gå efter 500 gram om ugen som max da man smider for meget muskel masse vis man kommer over
også er det langt bedre at cutte over en længere periode fx. cutter jeg 6 til 7 kg på 12 uger da man smider væske den først uge. og husk at styrke træne

Reputation point: 60

Styrkeliste
- Bænkpres: 67.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 110.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Hurtigste måde og tabe dig på, er slet ikke og spise noget, og lave en masse motion, der dog nok ikke mere end 2 dage før du ikke kan komme ud af din seng grundet udmattelse.

Mest effektive måde, set fra et sundhedsperspektiv ville være den klassiske 500-kcal-under-ligevægtsindtag-diæt, specielt i forhold til styrketræning og muskel masse.

Der er ikke nogen kur der er den korrekte og bedste for kroppen. Du skal stadig have alle dine vitaminer, mineraler, proteiner, fedt osv. osv. Vil anbefale dig og sigte efter sommeren 2014, også nu lægge en kostplan du ved, du kan holde. Når du når dit ønskede mål mht. kropsform og udseende, kan du jo evt. lægge dig i et svagt overskud, også burde du være klar til sommeren.
Brugeravatar

Reputation point: 152

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 117.50
- Dødløft: 157.50

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster