Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hill skrev:Mælk

andersen skrev:Æggehvide er et eksempel på en hurtig optagelig proteinsammensætning. Hvad er det præcist du spørger til?

Neut skrev:Grinern at folk bare slynger nogle svar afsted når de er helt forkerte

Xiva skrev:andersen skrev:Æggehvide er et eksempel på en hurtig optagelig proteinsammensætning. Hvad er det præcist du spørger til?
Ægge protein har en optagelses tid på 5 timer..

andersen skrev:Irrelevant og dum kommentar - folk kommer med bud udfra den viden de har eller tror de har.
Det er hele udgangspunktet for at få et board til at fungere..Xiva skrev:andersen skrev:Æggehvide er et eksempel på en hurtig optagelig proteinsammensætning. Hvad er det præcist du spørger til?
Ægge protein har en optagelses tid på 5 timer..
Anyway, din opfattelse er noget forsimplet. Der er som sådan ikke rigtigt noget som hedder "æggeprotein" det er ikke en homogen proteinmasse. Æg består af 18 forskellige aminosyrer, heriblandt de 8 som er essentielle for menneskekroppen.
Optagelsens hastighed afhænger af den enkelte aminosyre, disse kan indgår vidt forskellige steder i de metabolske processer.
Jeg argumenterer ikke for at protein skal eller kan afløse en god post-workout-shake, baseret på behandlet proteinpulver, men hvis han ønsker et helt naturligt alternativt er det ikke ufornuftigt.

Xiva skrev:Neut skrev:Grinern at folk bare slynger nogle svar afsted når de er helt forkerte
Var det mig du hentydede til?

Neut skrev:Xiva skrev:Neut skrev:Grinern at folk bare slynger nogle svar afsted når de er helt forkerte
Så først din besked nu, og nej det var ikke dig jeg hentydede til.
Det var primært mælk og æg kommentarerne jeg studsede over. Det er sjovt at folk udtaler sig så skråsikkert når det viser sig at de taget fejl. Hvis de i stedet skrev "jeg har hørt at æg er hurtigt optageligt" ja så var det jo en anden sag

Hill skrev:Neut skrev:Xiva skrev:Neut skrev:Grinern at folk bare slynger nogle svar afsted når de er helt forkerte
Så først din besked nu, og nej det var ikke dig jeg hentydede til.
Det var primært mælk og æg kommentarerne jeg studsede over. Det er sjovt at folk udtaler sig så skråsikkert når det viser sig at de taget fejl. Hvis de i stedet skrev "jeg har hørt at æg er hurtigt optageligt" ja så var det jo en anden sag
Grineren at folk bare spiller kloge over noget de ikke ved noget om - kan ikke lige se hvad der var galt med mælke kommentaren som du kalder det - der blev jo ikke spurgt hvilke fødevare der indeholder lige så meget hurtigtoptageligt protein som proteinpulver men udelukkende hvilke fødevare som indeholder hurtigoptagelige proteiner og det gør mælk altså (ca 20% af proteinet i mælk er valle). Og indtil videre er der ikke andre der er kommet med et bedre bud.
Så kom selv med et bedre bud hr klogesen

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster