Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Old school skrev:Jeg har i noget tid døjet med anfald af pludselig opstået kraft hovedpine, mavepine + at det føles som om alt energi løber ud af kroppen. Det kommer som at vende en hånd og jeg kan ikke finde årsagen.
Har idag været ved en super god læge, der for engang skyld tog sig tid til at lytte og hun mente det var angst anfald. Så fik en henvisning til en Psykolog, men der er jo ventetid og det er virkelig ikke fedt at vente, som jeg har det nu, alt er helt sort i perioder.
Ved godt man ikke kan råde til hvad der kan løse det her på nettet, men er der nogle der har erfaringer med hvad der virker, alternative metoder, alt modtages med kyshånd.

LookWhatYouDid skrev:Jeg er på nuværende tidspunkt ved at tage min kandidat i psykologi.
Umiddelbart kan jeg fortælle hvad du IKKE skal gøre. Du skal ikke begynde at begrænse dig selv. Fx holde op med at se bestemte mennesker eller besøge bestemte steder af frygt for at udløse et anfald. "Angst for angst" kan nemlig hurtigt blive en ond spiral.
Kognitiv adfærdsterapi vil altid være førstevalg til behandling for panikangst. Du vil højest sandsynligt komme til at arbejde med dine kropslige fornemmelser - især i forbindelse med panikanfaldene, men også generelt. Kommer du i hænderne på en kompetent psykolog, så vil han/hun forholdsvis hurtigt kunne hjælpe dig. Ventetiden er aldrig rar, men jeg håber at du er ved godt mod.
Held og lykke. Håber at du holder os opdateret.

Fyrkat skrev: og lad være med at tage din medicin, hvis du får sådan noget

Fyrkat skrev:Bliv ved med at kast dig ud i det som skræmmer dig.
På den måde lære din hjerne, at der ikke er noget at værre bange for.
Undgå koffein, og lad være med at tage din medicin, hvis du får sådan noget

Jigsaw skrev:Fyrkat skrev:Bliv ved med at kast dig ud i det som skræmmer dig.
LoL man kan godt høre at du højst sandsynligt ikke ved en skid om angstlidelser.................lad vær med at give råd om et sådan alvorligt emne hvis ikke du har den mindste forstand på hvad du taler om........................mvh manden der selv lider af panikangst

Fyrkat skrev:Okay, så siger vi det.
Hilsen en der (har) lidt af panikangst, men kom igennem det, uden hjælp.

Fyrkat skrev:Jigsaw skrev:Fyrkat skrev:Bliv ved med at kast dig ud i det som skræmmer dig.
LoL man kan godt høre at du højst sandsynligt ikke ved en skid om angstlidelser.................lad vær med at give råd om et sådan alvorligt emne hvis ikke du har den mindste forstand på hvad du taler om........................mvh manden der selv lider af panikangst
Okay, så siger vi det.
Hilsen en der (har) lidt af panikangst, men kom igennem det, uden hjælp.

Old school skrev:Jeg har været hos læge og fået en henvisning, men ingen medicin. Så ingen grund til at diskutere det.
Men det med koffein har jeg læst flere steder, så er nok en fin ide.
Indtil nu har dagen været en af de bedre i noget tid, så er jeg glad for og er også glad for alle jeres kommentarer og så finder man også ud af man ikke er alene.
Men vil nu gerne snart slippe helt af med det.
Har fundet nedenstående på stressforeningens hjemmeside og prøver så vidt muligt at følge så mange af dem som muligt.
Tal med andre om din angst
Tilegn dig viden om angst
Lær og brug afslapnings - og åndedrætsteknikker
Motionér hver dag
Undgå at dulme angsten med alkohol eller andre rusmidler
Undgå overdreven indtagelse af koffeinholdige drikke (kaffe,sort te, cola)
Søvn få tilstrækkelig og regelmæssig søvn
Spis sundt, regelmæssigt og varieret
Pas på den længerevarende stress. Fjern så mange stressorer i sit liv som muligt
Søg hjælp i en støttegruppe

Old school skrev:Jeg har i noget tid døjet med anfald af pludselig opstået kraft hovedpine, mavepine + at det føles som om alt energi løber ud af kroppen. Det kommer som at vende en hånd og jeg kan ikke finde årsagen.
Har idag været ved en super god læge, der for engang skyld tog sig tid til at lytte og hun mente det var angst anfald. Så fik en henvisning til en Psykolog, men der er jo ventetid og det er virkelig ikke fedt at vente, som jeg har det nu, alt er helt sort i perioder.
Ved godt man ikke kan råde til hvad der kan løse det her på nettet, men er der nogle der har erfaringer med hvad der virker, alternative metoder, alt modtages med kyshånd.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 114 gæster