Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

toto_G4M3R skrev:Hvad siger højde og vægt?
Hvis du ikke er nogenlunde muskuløs, vil jeg anbefale dig at træne noget tung mavetræning 6-12 reps ca. Og så bulk..
Når du har bulket nogle kg på, cutter du ned

D-D skrev:Det kommer også meget an på gener. I sommers var jeg nede i en fedtprocent som var lav nok til, at jeg havde veins på arme, lægge og nederste af maven, mine abs var dog stadig ikke prangende.
Samtidig har jeg også set folk man nærmest kunne kategorisere som chubby, stadig med synlige abs.
Det kommer så selvfølgelig også an på hvor markede abs du vil have før du kalder det "six-pack".

D-D skrev:Det kommer også meget an på gener. I sommers var jeg nede i en fedtprocent som var lav nok til, at jeg havde veins på arme, lægge og nederste af maven, mine abs var dog stadig ikke prangende.
Samtidig har jeg også set folk man nærmest kunne kategorisere som chubby, stadig med synlige abs.
Det kommer så selvfølgelig også an på hvor markede abs du vil have før du kalder det "six-pack".

Lille-mig skrev:Jeg skal helt ned på lige under 8 for at de kan ses. Det har meget med gener at gøre, jeg har ik så meget dybde i mine mave müller... Så der ik nogle speciel fedt procent og du sikker på de synlige. Jeg ligger på ca. 7.5 og ja de er der. Men sku intet i forhold til andre på den fedt procent. Der er jeg bare en af de uheldige. Så du må prøve dig frem champ. Tænk ik på fedt procent men tænk på spejlet. Det er det der viser om de synlige ik fedt procenten. Da den varierer fra person til person
Men jeg kan jo skrue op og ned for kcal alt efter hvor hurtigt det går.
Morten2k skrev:Lille-mig skrev:Jeg skal helt ned på lige under 8 for at de kan ses. Det har meget med gener at gøre, jeg har ik så meget dybde i mine mave müller... Så der ik nogle speciel fedt procent og du sikker på de synlige. Jeg ligger på ca. 7.5 og ja de er der. Men sku intet i forhold til andre på den fedt procent. Der er jeg bare en af de uheldige. Så du må prøve dig frem champ. Tænk ik på fedt procent men tænk på spejlet. Det er det der viser om de synlige ik fedt procenten. Da den varierer fra person til person
Ok - det er også mest for at jeg når at komme i gang tidligt nok til at kunne smide det inden sommerferienMen jeg kan jo skrue op og ned for kcal alt efter hvor hurtigt det går.
Jeg er dog fortrøstningsfuld, for min nuværende fedt pct. ligger på 20% og hvis jeg spænder musklerne er de øverste mavemuskler forholdsvis tydelige allerede nu ...

toto_G4M3R skrev:det afhænger jo af størrelsen på abs. Altså, hvor meget de er blevet trænet
dornerd skrev:Nu har vaskularitet godt nok ikke nødvendigvis noget med fedtprocent at gøre.
- Genetik spiller generelt en stor rolle her..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster