Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1093
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1090

Følg bodybuilding.dk på

Hvad skal jeg gøre?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej, Bodybuilding.dk

Jeg er en rask dreng på snart 16 år, vejer omkring 58kg (på tom mave) og er ca. 176 høj.

Jeg har trænet 1-2 år, og nu vil jeg godt have den sixpack frem til sommeren! :D
Mit spørgsmål er så bare: Hvad skal jeg gøre, for at få den frem? Jeg ved godt, jeg skal have lav fedtprocent og veltrænede mavemuskler, men nu har jeg læst en del på nettet, og nogle siger, jeg skal cutte, mens andre siger, jeg bare skal blive ved med det jeg gør og så bare vente.
Det ville ikke være smart af mig at cutte, da jeg ikke er så stor, som jeg nævnte før. Men samtidig har jeg trænet så længe (synes jeg :) ) at jeg ville kalde mine mavemuskler veltrænede nok til en sixpack?

Har I nogle gode råd?

Rasmus
Ps. Jeg er ny herinde, så tag godt imod mig :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvis du synes de er veltrænede nok og stadig ikke har sixpack, er dit fedt% for høj.. ergo skal du cutte..

Hvis du derimod er en tynd gut som spiser for lidt, og derfor ikke har gainet særlig meget på de 1-2 år, så skal du bulke og satse på næste år
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog

Rasmus873 skrev:Hej, Bodybuilding.dk

Jeg er en rask dreng på snart 16 år, vejer omkring 58kg (på tom mave) og er ca. 176 høj.

Jeg har trænet 1-2 år, og nu vil jeg godt have den sixpack frem til sommeren! :D
Mit spørgsmål er så bare: Hvad skal jeg gøre, for at få den frem? Jeg ved godt, jeg skal have lav fedtprocent og veltrænede mavemuskler, men nu har jeg læst en del på nettet, og nogle siger, jeg skal cutte, mens andre siger, jeg bare skal blive ved med det jeg gør og så bare vente.
Det ville ikke være smart af mig at cutte, da jeg ikke er så stor, som jeg nævnte før. Men samtidig har jeg trænet så længe (synes jeg :) ) at jeg ville kalde mine mavemuskler veltrænede nok til en sixpack?

Har I nogle gode råd?

Du skal ikke tænke på at sænke din vægt/fedtprocent yderligere da du er tynd nok i forvejen, du bliver nok nødt til at droppe tanken om din sixpack denne sommer og i stedet få banket nogle muskler på din krop.

Mvh august
Rasmus

Geografisk sted: københavn

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 170.00

Rasmus873 skrev:Hej, Bodybuilding.dk

Har I nogle gode råd?

Rasmus

Hej Rasmus.Ville tænke lidt at du selv har svaret hvis du givetvis tænker dig godt om. Du sidder i skrivende stund. 176 høj, træningserfaring mellem 1-2 år og vejer: 58 kg?. Du må ligne en udsultet, mager og mindst ikke forfærdelig ud. Ikke for at angribe dig på nogen måde rent personligt, men kan ikke forestille mig du har haft en væsentlig fremgang i din træning den stykke tid du har trænet. Læs lidt ordentlig om kost. Opstil en kostplan, noget at gå efter og tag på. Jeg ville klart bulke og vente til næste sommer så du har noget at flashe af. Held og lykke.
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Dødløft: 185.00

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster