Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Andersen8240 skrev:hehe mange folk har et forkert syn på hvordan en dørmænd ser ud syntes jeg. , man behøver jo ikke nødvendigvis at være stor og pumpet. :-)

Andersen8240 skrev:takker til dingo
stefan.m jeg ved ikke hvordan de har det med at der er stål i snuden.

Monkeyjuice skrev:Få dem med plastik.
Meget mere behageligt at gå i. Desuden er der kevlar sømværn som nok kan tage de værste glasskår

Andersen8240 skrev:Monkeyjuice skrev:Få dem med plastik.
Meget mere behageligt at gå i. Desuden er der kevlar sømværn som nok kan tage de værste glasskår
okay. ved du hvor sådan nogen kan findes. evt. en hjemme side

Andersen8240 skrev:takker til dingo
stefan.m jeg ved ikke hvordan de har det med at der er stål i snuden.

Dtsik skrev:Jeg fortrækker personligt støvler når jeg er på job i døren. Bruger personligt en kort model fra converse. De forhandles af brdr høyer, og er super fede at arbejde i. Adidas laver en model der hedder Gsg9, den er også super fed, ved dog ikke hvilken butik du fysik kan prøve dem i i danmark, (har købt mine i tyskland) God jagt.

mikkel_baech skrev:Jeg står selv i Ecco støvler året rundt, det er den jeg har befundet mig bedst i suverænt, både pga varme og pasform. Og kan kun anbefale støvler istedet for sko især hvis der er trapper og lign kg det er der praktisk talt alle vegne, og desuden holder ens ankler bedre til at blive trampet på i støvler

Dtsik skrev:Den hedder Converse Athletic Duty 6", og er en "støvle sko" men den findes i flere modeller, og de fører dem i brdr høyer ude i kastrup, hvor du kan prøve alle modellerne. Er også ening i at ecco støvler er win winSå dem ku du jo også lige tjekke ud
En anden fordel ved en god støvle vs. sneakers osv. er at man står rigtig godt fast på et glat diskotek gulv, i et par gode støvler, har sku tit sparet mig for en tur på gulvet

mikkel_baech skrev:Jeg bruger 46,5 så mine aflagte kan du sgu nok ikk rigtigt bruge til noget![]()
Men ellers hedder den vist bare Ecco ranger, ellers så er et billigt alternativ og knap så varm støvle hitecs militær/vagt støvle de kan fåes på nettet fra 400 og opad tror jeg, de er fine nok og har selv brugt dem i en årrække og det med brugte sko og støvler generelt synes jeg er no go da det trodsalt er eller kan være holdningsændring korrigerende så sko og andre værnemidler er personlige i mit hovede.

Dtsik skrev:Jeg fortrækker personligt støvler når jeg er på job i døren. Bruger personligt en kort model fra converse. De forhandles af brdr høyer, og er super fede at arbejde i. Adidas laver en model der hedder Gsg9, den er også super fed, ved dog ikke hvilken butik du fysik kan prøve dem i i danmark, (har købt mine i tyskland) God jagt.

MMS357 skrev:Dtsik skrev:Jeg fortrækker personligt støvler når jeg er på job i døren. Bruger personligt en kort model fra converse. De forhandles af brdr høyer, og er super fede at arbejde i. Adidas laver en model der hedder Gsg9, den er også super fed, ved dog ikke hvilken butik du fysik kan prøve dem i i danmark, (har købt mine i tyskland) God jagt.
Jeg tror nok, at GSG9 støvlen kan købes hos US overskudslager, Århusgade i Kbh.
Men det er jo ikke tæt på trådstarters bopæl, kan jeg godt se.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster