Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

murdockrates skrev:No calf?

Dallefar skrev:Ser ganske udemærket ud! Kørte et meget lignende program, da jeg boede på Hawaii. Hvis du planlægger at træne 6 gange i ugen, så pas rigtigt godt på din lænd. Den ville blive bollet rigtigt hårdt med det program der, hvis du bare én dag går lidt amok på enten dødløften eller squatten.
, regner med at træne 4-6 gange om ugen kommer lidt an på hvad der er tid til og hvordan kroppen har det.

BigHungry skrev:Frekvensen halter lidt, hvis du nogle gange kun træner fire gange om ugen. Hvad med et 2-split?

storm23 skrev:Havde nok holdt det lidt mere strikst mht. til antal reps og set, og mere simpelt, der er kolossalt mange små-øvelser.
Men det er min personlige mening

dipdap skrev:Mave og læg kan smides in hvor man nu føler for det

Jannik1102 skrev:BigHungry skrev:Frekvensen halter lidt, hvis du nogle gange kun træner fire gange om ugen. Hvad med et 2-split?
kan du anbefale et?

ChristianOlsen skrev:dipdap skrev:Mave og læg kan smides in hvor man nu føler for det
Hvorfor har folk denne tilgang til de to muskler? Selvfølgelig skal de da smides ind i alle træningsprogrammer
Ikke underligt at 80% her på boardet har problemer med små calves

ChristianOlsen skrev:dipdap skrev:Mave og læg kan smides in hvor man nu føler for det
Hvorfor har folk denne tilgang til de to muskler? Selvfølgelig skal de da smides ind i alle træningsprogrammer

CurlThatShit skrev:ChristianOlsen skrev:dipdap skrev:Mave og læg kan smides in hvor man nu føler for det
Det kan også tage overhånd, hvor man mister fokus på hvad der rent faktisk er vigtigt. At køre en lang række maveøvelser og calf raises i stedet for eksempelvis pull-ups, overhead press, dødløft eller squat osv. Mave og læg er noget jeg kører udover mit sædvanlige program.

ChristianOlsen skrev:CurlThatShit skrev:ChristianOlsen skrev:dipdap skrev:Mave og læg kan smides in hvor man nu føler for det
Det kan også tage overhånd, hvor man mister fokus på hvad der rent faktisk er vigtigt. At køre en lang række maveøvelser og calf raises i stedet for eksempelvis pull-ups, overhead press, dødløft eller squat osv. Mave og læg er noget jeg kører udover mit sædvanlige program.
Har intet sted skrevet at du skal til at skifte øvelser ud frem for mave og læg.

CurlThatShit skrev:ChristianOlsen skrev:CurlThatShit skrev:ChristianOlsen skrev:dipdap skrev:Mave og læg kan smides in hvor man nu føler for det
Har intet sted skrevet at du skal til at skifte øvelser ud frem for mave og læg.
Min pointe er at assisterende øvelser ofte fjerner fokus fra de øvelser som er vigtige

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster