Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 811
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 808

Følg bodybuilding.dk på

hvad syntes i??

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

hej alle sammen...jeg er en dreng på 15 år, 185-190høj, og ca 80kg... har snart trænet 2 år:) men kun her det seneste år "ordenligt" :wink: .....jeg har virkleig prøvet at holde min kostplan så godt som mulige...men kan jeg altså ikk! det der med at SKULLE følge noget går bare ikk for mig! men så fik jeg en ide....
jeg tænkte oaky du holder dig til dine madvarer i programmet kylling pasta osv (tjek kostplan) men du spiser hvad du har lyst til! (Kontrolleret og sundt self)... problemet er jo bare jeg ikk lige ligger 500kcal i underskud... som regl mere.. men det er vel bedre end jeg falder i med slik chips og andre lækker sager =P~ :) ....plz giv jeres mening/hjælp

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvad er dit mål med træningen?

Kostplan: Ingen kostplan

Umiddelbart giver dit indlæg ikke megen mening.

problemet er jo bare jeg ikk lige ligger 500kcal i underskud... som regl mere

Er dit problem, at du taber dig for hurtigt, fordi du ligger mere end 500 kalorier i underskud, eller hvordan skal det forstås?

Flyttet.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Logbog: Vis logbog

lige pt er den at blive cut til sommer.... men efter sommer vil jeg gerne op på 95kg:).... men vil lige opleve en cut sommer på stranden har altid været lidt buttet:) og har stadig pænt lag fedt på maven:)... derfor jeg cutter...

TheCzech skrev:Umiddelbart giver dit indlæg ikke megen mening.

Er dit problem, at du taber dig for hurtigt, fordi du ligger mere end 500 kalorier i underskud, eller hvordan skal det forstås?

nej mit problem er om man behøver at følge sin kostplan 100% vægt osv (duer ikk for mig).........eller om jeg bare kan forholde mig til mine madvarer i kostplanen.. og spise hvad jeg vil og hvor meget jeg vil(self kontrolleret og sundt)...men vil jeg miste for meget muskel masse fordi jeg vil 100% ryge pænt stk under de 500 kcal i underskud

jimmy20 skrev:
TheCzech skrev:Umiddelbart giver dit indlæg ikke megen mening.

nej mit problem er om man behøver at følge sin kostplan 100% vægt osv (duer ikk for mig).........eller om jeg bare kan forholde mig til mine madvarer i kostplanen.. og spise hvad jeg vil og hvor meget jeg vil(self kontrolleret og sundt)...men vil jeg miste for meget muskel masse fordi jeg vil 100% ryge pænt stk under de 500 kcal i underskud

Jeg har aldrig haft en kostplan. Hvis du syntes du taber dig for meget, så spis noget mere. Det er jo ikke rocket science :wink:
Jack S. Jonathanson: SUNDHED og FISSEFORM?! Hva fuck snakker du om?! Jeg træner for at blive en freak!
Brugeravatar

Geografisk sted: Nakskov

Træner her: Fitness Center Wing Tsun Do

Kostplan: Ingen kostplan

Dit problem er du ikke er villig til at tage rejsen for at nå dit mål. :wink:

Reputation point: 15

Maskinen skrev:Dit problem er du ikke er villig til at tage rejsen for at nå dit mål. :wink:

jojo så har du misforstået alt!.....træner squ ikk for sjovt i 2 år :) .........er mere end villig! lige pt er træning og hvad der hører der til mit liv<3.......men i forstår ikk rigtigt spørgsmålet og kan ikk forklare bedre dsv...

jimmy20 skrev:
Maskinen skrev:Dit problem er du ikke er villig til at tage rejsen for at nå dit mål. :wink:

jojo så har du misforstået alt!.....træner squ ikk for sjovt i 2 år :) .........er mere end villig! lige pt er træning og hvad der hører der til mit liv<3.......men i forstår ikk rigtigt spørgsmålet og kan ikk forklare bedre dsv...

- Dit problem er du ikke er villig til at tage rejsen for at nå dit mål. :wink:

Jeg tror det han mener er, at hvis han ligger i underskud med mere end 500 kcal, er han bange for at miste for meget muskelmasse, samtidig med tabet af fedt.

Derudover spørger han vidst om han skulle spise slik for at få kalorier nok ned, så han kommer op og ligger på 500 kcal under ligevægts indtag.

Correct me if im wrong. :?
Gardehusar og STOLT!
Brugeravatar

Geografisk sted: Næstved, Danmark

Træner her: HGVS

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 190.00