Bruger login

Tilbudsguide, uge 4, 2019
Innocent juice, Actifry og skyr!

Ugen der gik, uge 2, 2019
Kød diæt, træningscentre og hypertrofi!

Tilbudsguide, uge 3, 2019
Kød, skyr og jordbær!

Ugen der gik, uge 1, 2019
Kom godt igang med det nye år!

Statistik

Vi har 55315 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Annenielsen25

Vores medlemmer har i alt skrevet 2024160 indlæg i 86352 emner

24 nye indlæg i dag

I alt: 558
Medlemmer: 11
Skjulte: 1
Gæster: 546

Følg bodybuilding.dk på

Hvilken film har du sidst set?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

True Romance (1993). Skrevet af Quentin Tarantino, men instrueret af Tony Scott. Samuel Jackson medvirker, men har måske 2 replikker, og dør hurtigere end en dårlig joke. Brad Pitt er (måske) samlet medvirkende i 2 minutter.

Overhovedet ikke hvad jeg forventede, af hvad, jeg umiddelbart kunne læse mig til, er en yderst anmelderrost film. Få gode scener; især én, men der er langt mellem snapsene. Jeg ønskede flere gange undervejs, at slukke, mest fordi hovedpersonen er lidt for Klods Hans-agtig i sin væremåde, og minder mig for meget om en gut, jeg gik i klasse med på gymnasiet. Jeg kan godt leve med, at jeg er uenig med størstedelen, af dem, der har set den. Der er mange ting man kan trække ud fra filmen og tale om, især vigtigheden af ærlighed, loyalitet, tillid og medhold næsten uanset hvad. Disse dyder går meget godt i spænd med navnet på filmen.
If no win ... practice more :).
Brugeravatar

Reputation point: 75

Geografisk sted: AK Nordland, Horsens Styrkeløft Klub og Centrum for Bænkpres

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Paterson https://www.rottentomatoes.com/m/paterson

Kender I dem der man kalder sand mandala. De der smukke mønstre i farvet sand, som tibetanske munke bruger timer og atter timer på at lave, hvorefter de ødelægger dem igen. Jeg har altid elsket dem siden jeg hørte om dem første gang. Skabe noget smukt og derefter se det blive ødelagt. Umiddelbart ville man tænke at det må føles som spild af tid. Spild af liv. En følelse af tab. Af at livet glider fra os som sand mellem fingrene og at vi står tilbage med intet efter alle vores anstrengelser. Men sådan tænker munkene ikke. De laver bare en ny sand mandala, og også den bliver ødelagt, og så er livet slut. Alt er slut. Os og vores børn og vores kærlighed og alt det vi har udrettet og verden og universet ender som støv. Og den skæbne smiler de af munkene.

Sådan føles denne film. Der sker egentlig ikke noget. Det er bare en uge i selskab med et monotont buschauffør liv. Og så slutter den. Men det er en smuk film. Og slutningen er fantastisk. Den kunne ikke ende bedre. Den giver mening til hver eneste lille hverdagshandling, selvom vores hverdagshandlinger er monotone og alt er glemt om ganske få sekunder. Det er smukt og ganske genialt lavet.

10/10
Brugeravatar

Reputation point: 600

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00

Galleri: Vis galleri (30)

'I Feel Pretty' - komedie, god film.

Reputation point: 0

Geografisk sted: København

Logbog: Ingen logbog

Sicario (2015) - https://www.imdb.com/title/tt3397884/
Har faktisk set den før, men det er efterhånden så længe siden, at jeg tænkte at jeg ville se den igen inden jeg ser den nye 2'er. Det er en glimrende film og håber 2'eren kan følge trop, omend det jo er sjældent at 2'ere kan dét. Jeg kan allerede se, at 2'eren er uden Emily Blunt, men gudskelov fortsat med Benicio Del Toro.
#Download

Peppermint (2018) - https://www.imdb.com/title/tt6850820/
Klassisk 'hævn-film'; en kvindes mand og datter bliver brutalt myrdet og hun bliver hævngerrig og går på killing-spree for at få ramt på de ansvarlige. En på mange måder simpel film med en simpel handeling, dog lige med et enkelt lille twist. Den bringer ikke så meget nyt, men gør til gengæld det den skal vældig fint. En ganske underholdende, omend ligegyldig film.
Jeg kan dog måske godt blive lidt irriteret over hvordan en helt almindelig kvinde, som til dagligt arbejder som bankassistent, på 5 år lige pludselig forvandler sig til Rambo. Det virker på en eller anden måde mere troværdigt når det er Liam Neeson eller John Wick som dræber bad guys i hobetal end når det er Jennifer Garner i form af en husmor. Men nuvel.
#Download
Brugeravatar

Reputation point: 270

Geografisk sted: Vejle

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00

Kostplan: Vis kostplan

"Før frosten" med Jesper Christensen.

Min konklusion vil være lig den efter Lykke-Per: Gamle dage var LORT.

"Gode, gamle dage". LOL.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

This is the instrument of your liberation: www.supertraining.dk.
Brugeravatar

Reputation point: 1704

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

SandyFrink skrev:"Før frosten" med Jesper Christensen.

"Gode, gamle dage". LOL.

Om 100-200 år siger de sgu nok at år 2019 var lort :)
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar

Reputation point: 195

Geografisk sted: 5550 Langeskov

Træner her: OBBC

Storfod skrev:

"Gode, gamle dage". LOL.

Personligt tror jeg ikke det kan blive meget bedre. Tværtimod, vil jeg sige. På visse områder er vi allerede på vej nedad bakke igen, med udgangspunkt i masseindvandringerne fra verdens u-lande, og at den hvide mand på sigt bliver en minoritet, og overbefolkning bliver et større issue. Det er selvfølgelig et meget kynisk livssyn, men det er godt at tsunamier rydder ud i befolkningen en gang i mellem, og at gennemsnitslevealderen i visse lande ikke er voldsom høj, og at nogle forliser i en gummibåd tværs over middelhavet.
If no win ... practice more :).
Brugeravatar

Reputation point: 75

Geografisk sted: AK Nordland, Horsens Styrkeløft Klub og Centrum for Bænkpres

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00

Ceneeh skrev:
Storfod skrev:

"Gode, gamle dage". LOL.

Personligt tror jeg ikke det kan blive meget bedre. Tværtimod, vil jeg sige. På visse områder er vi allerede på vej nedad bakke igen, med udgangspunkt i masseindvandringerne fra verdens u-lande, og at den hvide mand på sigt bliver en minoritet, og overbefolkning bliver et større issue. Det er selvfølgelig et meget kynisk livssyn, men det er godt at tsunamier rydder ud i befolkningen en gang i mellem, og at gennemsnitslevealderen i visse lande ikke er voldsom høj, og at nogle forliser i en gummibåd tværs over middelhavet.

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 600

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00

Galleri: Vis galleri (30)

Storfod skrev:

"Gode, gamle dage". LOL.

"Nok" betyder mere sandsynligt end ikke. Det er svært at vide hvordan verden ser ud om 100-200 år.
Desuagtet, gamle dage a la Før frosten er mere lort end er tilfældet nu. Ville du helst have smidt et glas lort i hovedet, eller en hel spand?
Man kan formentligt pege på nogle jæger-samler samfund der havde det bedre end de havde det i Før frosten, i øvrigt.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

This is the instrument of your liberation: www.supertraining.dk.
Brugeravatar

Reputation point: 1704

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

SandyFrink skrev:
Storfod skrev:

"Gode, gamle dage". LOL.

"Nok" betyder mere sandsynligt end ikke. Det er svært at vide hvordan verden ser ud om 100-200 år.
Desuagtet, gamle dage a la Før frosten er mere lort end er tilfældet nu. Ville du helst have smidt et glas lort i hovedet, eller en hel spand?
Man kan formentligt pege på nogle jæger-samler samfund der havde det bedre end de havde det i Før frosten, i øvrigt.

Selvfølgelig var den tid LORT for os, som har røven fuld af elektronik, køretøjer og supermarkeder..
Men dengang kendte de jo ikke til andet, så mon ikke de trods alt havde det fint nok??
Jeg tror ikke de gik og tænkte "bare vi kunne skrue tiden 100 år frem, så det hele ikke er lort" :-k
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar

Reputation point: 195

Geografisk sted: 5550 Langeskov

Træner her: OBBC

Brugeravatar

Reputation point: 90

Geografisk sted: Esbjerg