Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

extigy skrev:Hej Alle
Jeg har styrketrænet i et par år, og vil nu forsøge om Kreatin har en virkning på mig.
Jeg har læst en del materiale om emnet, og føler mig nu egentlig meget sikker i min sag. I starten havde jeg tænkt mig at købe kreatin fra BodyLab Nutrition, men den anden dag talte jeg med en bekendt, der fortalte mig at han købe en anden type kreatin som virkede meget bedre?
Det fås i store bøtter, hvor man blander omkring 40 gram i hver gang, så det må være blandet op med noget andet. På han bøtte, bliver der plapret om "New and improved formula".
Selv mener han at det fungerer bedre, men er kreatin ikke bare kreatin?
Nogle der kan forklare mig hvad der er i hans bøtte?
Mvh Rasmus
BP 1 RM 95
Dødløft 1 RM 130

extigy skrev:Okay, det vil sige at hvis jeg f.eks. fyrer de 3g pr. dag i noget kakao, så skulle det fungere lige så godt?

extigy skrev:Men det besvarede sådan set ikke mit spørgsmål med kakaoen?
Jeg har nemlig ikke rigtig penge til at købe det der dyre stads (60$ for 20 servings).

tcj skrev:Jeg har gode erfaringer med Phosphagen Elite fra EAS, det er kreatin med kulhydrater. Man tager ca. 40 gr to gange om dagen. Det gav mig 5-6 kg på en måned. virkede rigtig godt for mig og gav et vildt pump!

extigy skrev:Men for lige at få det på det rene, er sukker og fedt fra kakao direkte modvirkende, eller bliver man bare fed?

Pumperh skrev:Kakao efter træning er dårligt, mange tror det godt fordi det indeholde lidt protein og energi, men det indeholder alså også store mængder af sukker og fedt
lige efter træning eller bare før træning, er din krop meget modtaglig over for hvad du spiser/drikker
Jeg vil anbefale vand med Creatin, husk at Creatin fylder musklerne op med vand så drik rimelig meget til at starte med når du er i loadefasen hvor du tager 10-15g
jeg drikker omkring 3-4liter vand
udover det er Creatin med appelsin juice "uden sukker" lige efter træning super, da et eller andet med insulin peaket er højst og bliver boost ved effekten af appelsinjuicekan ikke lige huske det helt

extigy skrev:Så, kreatin + carbs, alt sammen fra bodylab. Men hvad så med pg få det protein, skal jeg få det gennem min føde, eller skal jeg også blande det i lige efter træning?
I så fald skal jeg jo bruge protein + weight gainer.

Pumperh skrev:Kakao efter træning er dårligt, mange tror det godt fordi det indeholde lidt protein og energi, men det indeholder alså også store mængder af sukker og fedt
Pumperh skrev:udover det er Creatin med appelsin juice "uden sukker" lige efter træning super, da et eller andet med insulin peaket er højst og bliver boost ved effekten af appelsinjuicekan ikke lige huske det helt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster