Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mic skrev:En hurtig bemærkning.. Jeg er altså MEGET glad for mine Global knive.. Jeg synes at de er fint vægtet - og rigtig gode at arbejde med..

defiantbody skrev:Har aldrig haft en i hånden, men synes de er super fede designmæssigt. Har bare hørt fra flere at med våde hænder er de vanskelige at arbejde med også hvis du er lidt fedtet på hænderne osv. Men har også overvejet dem rigtig meget

Rosenhøj skrev:Jeg er også utrolig glad for mine Global-knive, men jeg har dog en kamerat som er kok, og han ville aldrig vælge Global, da de ikke har en udformning der fungerer i et professionelt køkken.
Et godt bud er også Twilling knive, også rigtig lækre knive.
Men til dig andet spørgsmål, omkring hvilke knive du behøver, og du er selv godt inde på det. En kokkekniv, en brødkniv og en urtekniv, så når man rigtig langt. En filleteringskniv er IMO kun til at filletere fisk.

defiantbody skrev:Rosenhøj skrev:Jeg er også utrolig glad for mine Global-knive, men jeg har dog en kamerat som er kok, og han ville aldrig vælge Global, da de ikke har en udformning der fungerer i et professionelt køkken.
Et godt bud er også Twilling knive, også rigtig lækre knive.
Men til dig andet spørgsmål, omkring hvilke knive du behøver, og du er selv godt inde på det. En kokkekniv, en brødkniv og en urtekniv, så når man rigtig langt. En filleteringskniv er IMO kun til at filletere fisk.
Ja præcis, Zwilling er blevet anbefalet af rigtig mange. Okay, skal nemlig tit fjerne fedtet fra oksemørbrad, kyllingefileter osv, men det bruges kokkekniven så til
Er der ingen der har erfaring med Victorionox ?

.

Nathan Jones skrev:At this point, we can only conclusively look at muscle growth on a large scale and say that picking things up and putting them down a lot makes muscles get bigger.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster