Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1432
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1430

Følg bodybuilding.dk på

HVILKET PROTEINPULVER?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej alle sammen

Jeg har lige et spørgsmål som jeg håber I kan svare mig på. Jeg har søgt og søgt rundt omkring på nettet og nu er jeg altså bare blevet endnu mere forvirret.
Jeg har brug for hjælp til at vælge det HELT RIGTIGE proteinpulver (Soja, kasein, valle????) og ikke et der koster flere hundrede kroner! Jeg har en meget hektisk hverdag og det er ikke altid lige let at stå og få bikset et måltid sammen (i sær ikke et med mange proteiner) Derfor kunne jeg godt tænke mig (dog kun en gang i mellem) at erstatte BLOT ET af mine måltider (morgenmad, forkost eller aftensmad) med en gang proteinpulver. Jeg ved godt at det ikke er optimalt som måltidserstatter men det er bedre end ingenting!

Jeg søger kun råd ang. protein pulver og har IKKE LYST til at forsøge mig med disse pulvere som er beregnet som måltidserstattere (Nupo osv.)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

www.bodylab.dk
Fungerer fint som morgenmand. Enten med fromage frais, mælk eller vand. Så kan du evt. kyle lidt nødder og havregryn ned sammen med.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Logbog: Vis logbog

8800 skrev:http://www.bodylab.dk
Fungerer fint som morgenmand. Enten med fromage frais, mælk eller vand. Så kan du evt. kyle lidt nødder og havregryn ned sammen med.

Eller med Skyr/Kvark ;) er selv på Kvark da det er lidt billigere (13.5kr for 500g i superbrugsen, indeholder 13gprotein/1gfedt/80kalorier per 100)

Godt både efter træning, som morgenmad/mellemmåltid. Evt bland noget havregryn/rosin i alt efter hvad du synes.

Derudover kan jeg også godt anbefale bodylab til proteinpulver, ganske fornuftigt.

Kostplan: Ingen kostplan

Tak, men I nævner jo blot en hjemmeside som har alle forskellige typer af proteinpulver??? Det jeg er interesseret i at vide er HVILKET proteinpulver jeg skal bruge som denne måltidserstatter :) :) :)

Venus skrev:Tak, men I nævner jo blot en hjemmeside som har alle forskellige typer af proteinpulver??? Det jeg er interesseret i at vide er HVILKET proteinpulver jeg skal bruge som denne måltidserstatter :) :) :)

Det lyder ikke til at du har en skid styr på kosten, så spar du hellere dine penge indtil du får styr på kosten.
Brugeravatar

Reputation point: 121

Chelsea2013 skrev:
Venus skrev:Tak, men I nævner jo blot en hjemmeside som har alle forskellige typer af proteinpulver??? Det jeg er interesseret i at vide er HVILKET proteinpulver jeg skal bruge som denne måltidserstatter :) :) :)

Det lyder ikke til at du har en skid styr på kosten, så spar du hellere dine penge indtil du får styr på kosten.

Slap af.

Soja er vist for dem, der er laktose intolerante.
Kasein er langsomtoptageligt, og egner sig fint som et mellemmåltid/en shake inden sengetid.
Valle er hurtigtoptageligt, og egner sig fint som et mellemmåltid/en shake lige efter træning.

Som du kan se har jeg skrevet "mellemmåltid", idet jeg ikke ser en gang proteinpulver som et helt måltid... medmindre du da har blandet det op med en liter mælk. Det er trods alt blot et kosttilskud.
Sidst rettet af Jmt 18. feb 2013, 03:07, rettet i alt 2 gange.
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 1330

Geografisk sted: Mother Russia

Valle/Whey - 99,9% af tiden det rigtige valg.
A man of genius makes no mistakes. His errors are volitional and are the portals of discovery

Reputation point: 85

Styrkeliste
- Bænkpres: 67.50
- Squat: 87.50
- Dødløft: 70.00

Kostplan: Ingen kostplan

Whey. Er altid et hit :)
Pubmed: helpin' the anti-Bros post links to abstracts of studies they never read...anything less is Broscience!

-To the PubMed ninjas; you are what is wrong with the internet.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 200.00
- Squat: 225.00
- Dødløft: 225.00

Whey/valle pulver er "standard" proteinpulver. Bodylab's synes jeg selv er god. Let at oplande, fin smag:
http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-whey-100-176p.html

Den er hurtig optagelig, så den er også god efter træningspas.

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster