Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Sakin skrev:anyway hvorfor vil du skiftet noget ud hvis det virker for dig?
Jeg har selv brugt OP, og selvfølgelig virker det hvis man sammenlagt ligger i Kcal overskud, smagen bliver du dog nok hurtig træt af

AlexThaThai skrev:Sakin skrev:anyway hvorfor vil du skiftet noget ud hvis det virker for dig?
Jeg har selv brugt OP, og selvfølgelig virker det hvis man sammenlagt ligger i Kcal overskud, smagen bliver du dog nok hurtig træt af
- Folk har bare sagt, at BSN True Mass var et meget godt produkt, fordi det indeholdt BCAA, og blev brugt af mange fra sportsverdenen (UFC).
Anmoho - Sådan har jeg aldrig set på det før. Et meget godt argument! Noget jeg nok skal tage op til overvejelse... efter min træning i dag

SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.

Bork skrev:Du skal bare have nogle carbs og whey. Køb en no-bullshit weightgainer eller carbs og whey seperat. Ikke alt det der stads, det er alt for dyrt og gør ingen forskel.
Bodylab.dk med chokoladesmag er en sikker vinder. Bland det i din havregrød og du bliver et kæmpe jern. Det kan jeg garantere for.

AlexThaThai skrev:Kan læse mig frem til, at proteinpulver heller ikke er så ringe at bruge. Men, hvis jeg nu skiftede til proteinpulver + mere mad, hvilket produkt vil I så anbefale?

AlexThaThai skrev:Kan læse mig frem til, at proteinpulver heller ikke er så ringe at bruge. Men, hvis jeg nu skiftede til proteinpulver + mere mad, hvilket produkt vil I så anbefale?

SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster