Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Garik skrev:Det kommer an på, hvor mange kilo du skal smide.

NattyDennis96 skrev:Jeg vejer 90-91, som 17 årig, så jeg har rigelig at gi af.
Det tydeligt at se jeg har fedt på musklerne, og fedt procenten er også et stykke derop af.
Så jeg er ikke bange for at komme ned på 80kg

Garik skrev:NattyDennis96 skrev:Jeg vejer 90-91, som 17 årig, så jeg har rigelig at gi af.
Det tydeligt at se jeg har fedt på musklerne, og fedt procenten er også et stykke derop af.
10 kilo tager nok 8-12 uger alt afhængig af, hvor meget du vil det (nogle kalder det disciplin).

Taekwondo body skrev:Garik skrev:NattyDennis96 skrev:Jeg vejer 90-91, som 17 årig, så jeg har rigelig at gi af.
10 kilo tager nok 8-12 uger alt afhængig af, hvor meget du vil det (nogle kalder det disciplin).
Nu er du jo en erfaret bodybuilder så tror self på det du siger. Men er 1 kg om ugen. Ikke for meget?

, selvom 3 år ikke er meget, så jeg synes selv jeg ved en del 
?
NattyDennis96 skrev:Er ca 1.85-1.90 høj.
Det med et billede kan sagtens lade sig gøre.
Erfarnen bodybuilder, mange tak, selvom 3 år ikke er meget, så jeg synes selv jeg ved en del
1kg om ugen? Måske lidt voldsomt til et start, der vil garantere ryge en masse muskel masse oveni det. Men går det virkelig så hurtigt hvis man følger sin kostplan og laver sin cardio?
Jeg kan få min fedtprocent målt i weekenden, men jeg skyde på der er omkring 18% hvis ikke 20%

Garik skrev:Taekwondo body skrev:Garik skrev:NattyDennis96 skrev:Jeg vejer 90-91, som 17 årig, så jeg har rigelig at gi af.
Nu er du jo en erfaret bodybuilder så tror self på det du siger. Men er 1 kg om ugen. Ikke for meget?
Haha, det var et sødt kompliment, men er nok en sandhed med modifikationer
De første 3-4 kilo ryger som følge af væske. Og et vægttab på 250-1000 gram i ugen burde ikke være et problem, når man har "rigeligt" at give af. I starten går det som regel hurtigere, mens tempoet reduceres lidt mod slut.
Skulle jeg rive 10 kilo af, ville jeg nok sætte de omtalte 8-12 uger af. Og hellere 8 end 12

thomas lund hansen skrev:overvej også carb-backloading - det har virket fint for mig.
cut'd 6-7 kg på 8 uger stort set uden at miste styrke
Taekwondo body skrev:Garik skrev:Taekwondo body skrev:Garik skrev:NattyDennis96 skrev:Jeg vejer 90-91, som 17 årig, så jeg har rigelig at gi af.
De første 3-4 kilo ryger som følge af væske. Og et vægttab på 250-1000 gram i ugen burde ikke være et problem, når man har "rigeligt" at give af. I starten går det som regel hurtigere, mens tempoet reduceres lidt mod slut.
Skulle jeg rive 10 kilo af, ville jeg nok sætte de omtalte 8-12 uger af. Og hellere 8 end 12
Så det jo helt åndssvagt jeg har brugt snart 20 uger på at smide sølle 8.4 kg :-) men går også noget bedre efter jeg er begyndt at følge min kostplan den er uundværlig har jeg fundet ud af:-). Vil det så sige når jeg skal bulke her om 3 uger er det bedre at gå efter 500 gram de første par uger ? Ellers er jeg mere til 1 kg om måneden.

Garik skrev:thomas lund hansen skrev:overvej også carb-backloading - det har virket fint for mig.
Carb backloading er ikke bedre end så meget andet. Den bedste diæt er den, du følger.Taekwondo body skrev:Garik skrev:Taekwondo body skrev:Garik skrev:NattyDennis96 skrev:Jeg vejer 90-91, som 17 årig, så jeg har rigelig at gi af.
Ja jeg er også glad for jeg er blevet den erfaring riger det ved jeg til mit næste cut. Men man hører bare så mange skræk historie om muskel tab
Så det jo helt åndssvagt jeg har brugt snart 20 uger på at smide sølle 8.4 kg :-) men går også noget bedre efter jeg er begyndt at følge min kostplan den er uundværlig har jeg fundet ud af:-). Vil det så sige når jeg skal bulke her om 3 uger er det bedre at gå efter 500 gram de første par uger ? Ellers er jeg mere til 1 kg om måneden.
Det er alt for lang tid, ja. I mine øjne bør alt andet end konkurrencediæt vare under 12 uger (og det bør en konkurrencediæt helst også). Både fysisk, men også psykisk.
Bulk er lidt anderledes. Personligt gainer jeg bedst, når jeg får lidt sul på kroppen. Og det ser jeg helt konkret gennem Biosig-målinger. Irriterende, men sådan er det. Men omkring 500 i ugen vil være fint for langt de fleste. Brug spejlet som rettesnor

Taekwondo body skrev:Garik skrev:thomas lund hansen skrev:overvej også carb-backloading - det har virket fint for mig.
Carb backloading er ikke bedre end så meget andet. Den bedste diæt er den, du følger.Taekwondo body skrev:Garik skrev:Taekwondo body skrev:Garik skrev:NattyDennis96 skrev:Jeg vejer 90-91, som 17 årig, så jeg har rigelig at gi af.
Ja jeg er også glad for jeg er blevet den erfaring riger det ved jeg til mit næste cut. Men man hører bare så mange skræk historie om muskel tab
Det er alt for lang tid, ja. I mine øjne bør alt andet end konkurrencediæt vare under 12 uger (og det bør en konkurrencediæt helst også). Både fysisk, men også psykisk.
Bulk er lidt anderledes. Personligt gainer jeg bedst, når jeg får lidt sul på kroppen. Og det ser jeg helt konkret gennem Biosig-målinger. Irriterende, men sådan er det. Men omkring 500 i ugen vil være fint for langt de fleste. Brug spejlet som rettesnor

Garik skrev:Hvad prøver du på at skrive?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 98 gæster