Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Søren1986 skrev:normalt siger man en muskel skal have min 48 timers hvile, før den er klar til træning, og og efter de 48 timer kan musklen ikke vokse mere.
Men ved et klassisk 2 split, man tirs tors fre, går der 72 timer...
Jeg træner f.eks kun bænkpres mandag og fredag, men da jeg pt, træner mere styrke orinteret, er det helt fint, IMO... men det er lidt en vurderings sag, rent masse mæssigt vil jeg mene ca. 72 timer pause er max.. Men har du det godt med det. ser jeg ingen problem i det... og når det hele skal spille sammen, arbejde fridage osv. er det a bedre end ingenting

J-S-O skrev:Søren1986 skrev:normalt siger man en muskel skal have min 48 timers hvile, før den er klar til træning, og og efter de 48 timer kan musklen ikke vokse mere.
Jeg træner f.eks kun bænkpres mandag og fredag, men da jeg pt, træner mere styrke orinteret, er det helt fint, IMO... men det er lidt en vurderings sag, rent masse mæssigt vil jeg mene ca. 72 timer pause er max.. Men har du det godt med det. ser jeg ingen problem i det... og når det hele skal spille sammen, arbejde fridage osv. er det a bedre end ingenting
Hvis man træner et to-split, man/tirs og tors/fre, så vil man fra fredag til tirsdag have knap fire døgns pause: altså omkring 96 timer!

Søren1986 skrev:J-S-O skrev:Søren1986 skrev:normalt siger man en muskel skal have min 48 timers hvile, før den er klar til træning, og og efter de 48 timer kan musklen ikke vokse mere.
Hvis man træner et to-split, man/tirs og tors/fre, så vil man fra fredag til tirsdag have knap fire døgns pause: altså omkring 96 timer!
Du har altså regnet forkert.
f.eks vi træner tirsdag kl 17 onsdagkl 17 =24 timer
Torsdag kl 17 48 timer FRedag kl. 17 = 72 timer
Og nu fik jeg kæst indlægget ordentligt... JA du har ret.. henholdsvis 72 og 96 timer

J-S-O skrev:Ja, du kan ikke snyde en matematisk elev! Men dermed ikke sagt at der ikke behøver at gå så lang tid - personligt synes jeg at man burde køre fullbody, hvis man ikke kan gennemføre sit 2-split hver uge! To træningspas ugentlig (fullbody) vil jeg mene man bør tilstræbe, hvis man også ønsker fremgang...
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster