Jeg vejer 66kg.
Tak på forhånd.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Misterhamper skrev:En portion havregryn + ekstra mælk = proteinbehov og kulhydratbehov dækket.
Jeg bliver nok flamet, men du er 15 år og vejer 66 kg og nybegynder - der er INGEN grund til at gøre det mere kompliceret end det behøver at være og tælle proteiner osv. Sund mad = godt. Mere sund mad = mere godt. Endnu mere sund mad = endnu mere godt. Og sådan bliver det ved.
Og hvis du nu skulle gaine for meget fedt (som sikkert ikke sker), så træner du bare hårdere og spiser en lille smule mindre.

Friche skrev:Hvad spiser du udover æggehvider om morgenen? Men mener der i snit er 4 gram protein pr æggehvide.

Andersbr skrev:Friche skrev:Hvad spiser du udover æggehvider om morgenen? Men mener der i snit er 4 gram protein pr æggehvide.
Det kommer heldigvis lidt an på hvor meget æggehvide man står med - størrelsen på sådan nogle variere jo lidt Friche

Friche skrev:Andersbr skrev:Friche skrev:Hvad spiser du udover æggehvider om morgenen? Men mener der i snit er 4 gram protein pr æggehvide.
Det kommer heldigvis lidt an på hvor meget æggehvide man står med - størrelsen på sådan nogle variere jo lidt Friche
Ja det er rigtigt, men i snit passer de 4 gram jo meget godt. Det er jo ikke alle der er lige så heldige som dig og bor på en strudsefarm

Friche skrev:Andersbr skrev:Friche skrev:Hvad spiser du udover æggehvider om morgenen? Men mener der i snit er 4 gram protein pr æggehvide.
Ja det er rigtigt, men i snit passer de 4 gram jo meget godt. Det er jo ikke alle der er lige så heldige som dig og bor på en strudsefarm
(så vidt jeg er orienteret)

Andersbr skrev:Friche skrev:Andersbr skrev:Friche skrev:Hvad spiser du udover æggehvider om morgenen? Men mener der i snit er 4 gram protein pr æggehvide.
Ja det er vist ikke helt forkert. KropKost siger 7 gram pr. æg, men 3.3 pr æggehvide - men det er jo selvfølgelig også alt efter hvad str. æg man har regnet med osv osv, flueknepperi
Strudsefarm, det ville nu ikke være skidt
Nick: Nope(så vidt jeg er orienteret)

Friche skrev:Du snakker æg, jeg snakker æggehvider... Tror det er der forskellen ligger![]()
Kan godt være det med dig på en strudsefarm var noget jeg har drømt så![]()

Andersbr skrev:Friche skrev:Du snakker æg, jeg snakker æggehvider... Tror det er der forskellen ligger![]()
Kan godt være det med dig på en strudsefarm var noget jeg har drømt så![]()
Ah come on, jeg snakker både Æg og æggehvider(hvis du kigger efter)
Den drøm havde jeg også, men den var du også med i![]()

Friche skrev:Andersbr skrev:Friche skrev:Du snakker æg, jeg snakker æggehvider... Tror det er der forskellen ligger :wink:
Kan godt være det med dig på en strudsefarm var noget jeg har drømt så :? :lol:
Ah come on, jeg snakker både Æg og æggehvider :) (hvis du kigger efter)
Den drøm havde jeg også, men den var du også med i :P :wub:
Nu jeg kigger nærmere efter ser det ud som om du faktisk også snakker æggehvider :lol:
Og ja, jeg husker det som var det igår:
Det var så HUGGELIGT :wub:
KNUUUZZZER SØDE ANDERS

KimH skrev:Man har kun brug for æg om morgenen hvis man er Rocky...

KimH skrev:Man har kun brug for æg om morgenen hvis man er Rocky...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster