Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

rask skrev:Essensen af indlæget her ligger allerede i overskriften. Mine tanker går på, at når man cutter, burde man måske skære nogle træningsdage af ved at droppe sit splitprogram er istedet træne FB, så der er mere tid til cardio.
Jeg er selvfølgelig godt klar over, at det kommer helt an på hvor lange pauser man holder mellem sættene og øvelserne, men et cirkatal er alt jeg efterlyser. Hvis det er, ville jeg umiddelbart gå ud fra ca 1 minuts pause mellem sættene og 4 minutter mellem øvelserne.
Derudover kunne jeg også godt tænke mig at høre om nogen skulle ligge inde med et link til hvor man kan se kcalforbrændingen på forskellige former for cardio? Jeg er primært ude efter løb. Herunder tid, længde, hastighed, puls osv -> hvilken kcalforbrænding fører det til?

Bondi skrev:Jeg smider mellem 600-800 Kcal på en hård workout time med vægte.
Hvis du ikke finder en oversigt over hvor meget man forbrænder i de forskellige former for cardio. Så giv mig lige en PM, så skal jeg nok lige finde den frem. Har flere blade og bøger liggende hvor der er tabeller.
?

flamingopikken skrev:Bondi skrev:Jeg smider mellem 600-800 Kcal på en hård workout time med vægte.
Hvis du ikke finder en oversigt over hvor meget man forbrænder i de forskellige former for cardio. Så giv mig lige en PM, så skal jeg nok lige finde den frem. Har flere blade og bøger liggende hvor der er tabeller.
Hvis han nu smider dig en PM, og du finder tabellerne frem, er der så en mulighed for du kan poste dem her i topicet?

rask skrev:Backbones link har en kategori der hedder 'vægtløftning', hvor jeg på 69kg forbrænder 327kcal på 1 time. - sammenlignet giver løb 627kcal på 1 time. Jeg er dog meget skeptisk over for disse tal, da det er meget få oplysninger man giver udregneren.
Kunne være rart at få dine tal på banen Bondi.

Bondi skrev:rask skrev:Backbones link har en kategori der hedder 'vægtløftning', hvor jeg på 69kg forbrænder 327kcal på 1 time. - sammenlignet giver løb 627kcal på 1 time. Jeg er dog meget skeptisk over for disse tal, da det er meget få oplysninger man giver udregneren.
Det var faktisk det link som Backbone har smidt op som jeg ville finde. Det er umiddelbart det mest præcise værktøj jeg har kendskab til. Men desværre skal tallene tages med et gram salt - selv de nye pulsure er meget upræcise mht. deres beregninger, så det er svært at beregne sig frem til de præcise tal. Bedste måde er at se hvordan vægten udvikler sig når man dyrker de forskellige ting, spiser det samme og iøvrigt har et nogenlunde ens kcal forbrug ud over ens træning.

rask skrev:Backbones link har en kategori der hedder 'vægtløftning', hvor jeg på 69kg forbrænder 327kcal på 1 time. - sammenlignet giver løb 627kcal på 1 time. Jeg er dog meget skeptisk over for disse tal, da det er meget få oplysninger man giver udregneren.

Backbone skrev:rask skrev:Backbones link har en kategori der hedder 'vægtløftning', hvor jeg på 69kg forbrænder 327kcal på 1 time. - sammenlignet giver løb 627kcal på 1 time. Jeg er dog meget skeptisk over for disse tal, da det er meget få oplysninger man giver udregneren.
Du har nok, som jeg selv, ledt efter en der hedder Styrkeløft, men der er faktisk en kategori der hedder bodybuilding.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster