Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Skinnyguy12 skrev:Hej BB, jeg er en fyr på 16, som netop er begyndt i bodygym. Er pænt slank af bygning, men ikke skin og ben heh. jeg vejer 65kg og er omtrent 1,85 høj.
Har læst lidt hist og pist, men er ikke 100% sikker på hvor mange gram proteiner og kulhydrater er optimalt for min størrelse.
PS. Skal lige siges at jeg har et mindre problem med bumser, både i fjæset og på øverste del af ryggen. Er det sandt at ved at drikke protein drikke eller svede meget at der kan komme endnu flere?
Tak på forhånd!

Bay skrev:http://www.bodylab.dk/ligevægtsindtag-og-energiforbrug.asp

Skinnyguy12 skrev:Bay skrev:http://www.bodylab.dk/ligevægtsindtag-og-energiforbrug.asp
Tak for linket, men er lidt itvivl hvilken af de 2 resultater jeg skal bruge hvis jeg skal 'bulke'

Skinnyguy12 skrev:Hvad med kulhydrater, er der også en måde at regne ud det optimale indtag?

Hill skrev:Skinnyguy12 skrev:Hvad med kulhydrater, er der også en måde at regne ud det optimale indtag?
Prøv at læse nogle af de gode artikler der ligger, men så vidt jeg husker skal du have ca. 25% af dine calorier fra proteiner, 50% fra kulhydrater og 25% fra fedt når du bulker.

Xiva skrev:Hill skrev:Skinnyguy12 skrev:Hvad med kulhydrater, er der også en måde at regne ud det optimale indtag?
Prøv at læse nogle af de gode artikler der ligger, men så vidt jeg husker skal du have ca. 25% af dine calorier fra proteiner, 50% fra kulhydrater og 25% fra fedt når du bulker.
Så simpelt kan det slet ikke siges.
Det var bare nogle ca tal jeg skrev
Hill skrev:Xiva skrev:Hill skrev:Skinnyguy12 skrev:Hvad med kulhydrater, er der også en måde at regne ud det optimale indtag?
Så simpelt kan det slet ikke siges.
Hvorfor ikkeDet var bare nogle ca tal jeg skrev

Krøyer skrev:Dit kalorieindtag skal du finde ved at gange din vægt med mellem 5-8.

Dingo skrev:Krøyer skrev:Dit kalorieindtag skal du finde ved at gange din vægt med mellem 5-8.
Puha det er sgu ikke mange kalorier du får så

Skinnyguy12 skrev:Hvordan finder jeg ud af hvor mange af kalorierne kommer fra eks. Protein eller kulhydrater?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster