Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TheCzech skrev:Får
du resultater af træninen? Hvis du får gode resultater, kan du sagtens
fortsætte. Jeg har selv kørt rimelig høj volumen i en længere periode,
og har nu skåret kraftigt ned, og er meget positivt overrasket over
resultatet indtil videre.

noes88 skrev:TheCzech skrev:Får
jeg får resultater, går ud fra du tænker på om jeg stagnere eller endda oplever regression, det synes jeg ikke jeg gør. Men det går bare langsomt fremad, men det tror jeg hænger sammen med andre faktorer såsom kosten ;) overvejer dog også at skærer lidt ned på volumen og se om det kan virke ligeså godt også med henblik på ikke at udvikle skader som jeg bliver ældre - ved bare ikke hvordan det ville være smartest at skære ned?

peter n skrev:noes88 skrev:TheCzech skrev:Får
jeg får resultater, går ud fra du tænker på om jeg stagnere eller endda oplever regression, det synes jeg ikke jeg gør. Men det går bare langsomt fremad, men det tror jeg hænger sammen med andre faktorer såsom kosten ;) overvejer dog også at skærer lidt ned på volumen og se om det kan virke ligeså godt også med henblik på ikke at udvikle skader som jeg bliver ældre - ved bare ikke hvordan det ville være smartest at skære ned?
Du kan med fordel holde volumen høj i 6-8 uger(med moderat intensitet) hvorefter du drastisk reducerer volumen. Har du struktureret din loading fase korrekt, vil du opnå betydelig styrkefremgang som følge af superkompensation, i løbet af nogle uger. Her kan du sagtens skrue op for intensiteten, så længe volumen holdes lav. Efter en 3-6 uger, og evt. en deload om nødvendigt, kan du så starte forfra. En god tommelfingerregel er, at intensiteten går op når volumen går ned, og vice versa. Høj volumen OG høj intensitet bør kun bruges sjældent og i meget korte perioder.

peter n skrev:Det lyder som en fornuftig plan.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster