Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

sweetie skrev:1. Jeg er så dum at hoppe på vægten, hver 2 eller 3 dag og få en lille nedtur når vægten ikke flytter sig.
2. Men tager man på når man styrketræner ?
..nøjes med en gang om ugen.

-igor- skrev:1500kcal lyder som et fint indtag til piger som træner, hvis at det står stille så skær forsigtigt ned på kosten eller op for træningen, hold dig over 1000kcal uanset hvad.

Poliquin skrev:-igor- skrev:1500kcal lyder som et fint indtag til piger som træner, hvis at det står stille så skær forsigtigt ned på kosten eller op for træningen, hold dig over 1000kcal uanset hvad.
Ville være vanvittigt at cutte mere på kosten. 1500 er rigtig lavt i forvejen. Så hvis du ikke taber dig på 1500 kcal dagligt er der 2 muligheder:
1: Du får reelt mere (Vejer du ALT???)
2: Du træner ikke nok - hårdt nok

Poliquin skrev:-igor- skrev:1500kcal lyder som et fint indtag til piger som træner, hvis at det står stille så skær forsigtigt ned på kosten eller op for træningen, hold dig over 1000kcal uanset hvad.
Ville være vanvittigt at cutte mere på kosten. 1500 er rigtig lavt i forvejen. Så hvis du ikke taber dig på 1500 kcal dagligt er der 2 muligheder:

Moqensen skrev:Poliquin skrev:-igor- skrev:1500kcal lyder som et fint indtag til piger som træner, hvis at det står stille så skær forsigtigt ned på kosten eller op for træningen, hold dig over 1000kcal uanset hvad.
Kan det ikke også være muligt at tage på, hvis hun er nybegynder inden for vægttræning?

Moqensen skrev:Poliquin skrev:-igor- skrev:1500kcal lyder som et fint indtag til piger som træner, hvis at det står stille så skær forsigtigt ned på kosten eller op for træningen, hold dig over 1000kcal uanset hvad.
Kan det ikke også være muligt at tage på, hvis hun er nybegynder inden for vægttræning?

-igor- skrev:Altså den eneste logik er at hvis hun ikke taber sig på 1500kcal, så er hendes indtag for højt i forehold til hendes aktivets level, og en af tingene skal justerres hvis der skal ske noget, det er sådan at det er, nogle gange blir man overasket over hvad folks ligevægts indtag er.
Min søsters ligevægts indtag er 1200kcal ed, får hun over det så tar hun på og vice versa.

sweetie skrev:hejsa alle sammen.
Jeg skriver min træning ned og det ER det jeg træner, og mit indtag står i min kostplan, og der er ingen snyd....
Tænker bare lidt at nu hvor jeg træner med vægte at muskler vejer mere end fedt, om det er det der kan gøre at vægten står stille lige nu.
men igen så skal jeg jo nok ikke veje mig hver anden dag, men i stedet en gang i ugen

sweetie skrev:Jeg har været i gang siden starten af februar og er først lige startet med at tælle kcal. og træne vægte for ca. 14 dage siden![]()
Jeg er nok bare utålmodig![]()
Har da også tabt nogle kilo, synes bare det er underligt at tage en bitte smule på.
Men igen.... det kommer vel også an på hvornår man vejer sig, hvor meget man indtager og hvor meget der kommer ud

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster